Old Game Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Fergie kjøpe en anerkjent syd-amerikansk "stjerne?" Hehe. Jau, det skjer jo ofte du. Endret 13. oktober 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Ferguson er min beste venn, sier Murinho. Det liker jeg, er det en arvtaker jeg vil ha, så er det han. Vi så hvordan han ledet Chelsea, jeg liker han som den taktikeren han er, og for et friskt pust av en manager. For all del, SAF har vært United`s sukses faktor i over 20 år nå, men jeg tror tiden er inne for noe nytt, snart. Et generasjon skifte. Ryktes om at Owen Hargreaves comeback mot Wolves i Ligacupen, tror dere det blir vellykket ? Endret 13. oktober 2010 av Nicht Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 KRISE! http://www.dagbladet.no/2010/10/14/sport/fotball/premier_league/wayne_rooney/manchester_united/13835365/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Faen ta. Det der likte jeg ikke å lese. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Forslag til neste rykte for å gjøre sakene komplett: Rooney mot Torres i tidenes byttehandel. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 You'd swear that Rooney had launched a vicious personal attack on SAF with some of the comments made. All he's done is had a difference of agreement about whether or not he's fit enough to start a game of football. By all accounts, this is a recurring theme of their relationship and SAF is constantly talking about how much Rooney nags at him for a game. He'll get a cuff round the ear and a kick up the arse from Fergie and that'll be the end of it. Redcafe. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Tåpelig artikkel. Dagbladet skriver "ekspertene", altså flertall, men det er kun snakk om èn type som uttaler seg. Alsaker får selvsagt også en kommentar, men han er så langt unna ekspert, atte hjælp. Men det er uansett interessant/urovekkende. Blir spennende å se hva som skjer. Tipper Rooney selges og vi erstatter ham med Andy Carroll eller noe lignende drit. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 For en fantastisk agurknyhet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Og hva skjer med å ikke skrive hva linken handler? Ingen av de som kommenterer heller. Får det til å se ut som en komet er på vei mot jorden. Drama-queens. En tåpelig artikkel. United-fans bør være vandt med sånt nå. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Bekymrer meg ikke så mye om den saken til Rooney. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Er som Nani saken i fjor vinter. Mediehysteri. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Affellay snubs Arsenal! Ønsker seg til United (eller Liverpool, men det siste må være en feil..). Lukaku er også usikker for Arsenal. Dessverre er det fordi han heller vil til Chelsea.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Affellay er kos han. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Affellay snubs Arsenal! Ønsker seg til United (eller Liverpool, men det siste må være en feil..). Lukaku er også usikker for Arsenal. Dessverre er det fordi han heller vil til Chelsea.. Kilder? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 http://www.thefirstpost.co.uk/70132,sport,football,transfer-talk-ibrahim-affellay-snubs-arsenal-romelu-lukaku-deal-in-doubt? Sneijder bruker forøvrig interessen for seg som pressmiddel på lønn. Greit at han går ut med dette, så slipper vi å tro at han faktisk kommer til oss for slikk og ingenting i fremtiden.. http://www.sport.co.uk/news/Football/45284/Sneijder_Id_have_so_many_options.aspx? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Samme vanlige oppstyret for ingenting altså. Affellay har aldri sagt noe om Arsenal og Lukaku har jeg vært 99,8% sikker på at var tull siden jeg leste det Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Sjokk nyheter i dag folkens! Fergie benekter et problem med Rooney og Hargy er ikke klar til å spille i helga. Oioi, journalistene 0 - alle med et snev av innsikt 2. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Nå ville det vært veldig rart om Ferguson skulle gått ut i media og innrømmet at det var et problem da. Uansett om det hadde vært det eller ikke. Det at Hargreaves ikke kommer til å spille fotball igjen er oppløst og vedtatt. Har opplevd det samme med Dean Ashton og det er forbanna surt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå