Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ferguson er min beste venn, sier Murinho. Det liker jeg, er det en arvtaker jeg vil ha, så er det han. Vi så hvordan han ledet Chelsea, jeg liker han som den taktikeren han er, og for et friskt pust av en manager. For all del, SAF har vært United`s sukses faktor i over 20 år nå, men jeg tror tiden er inne for noe nytt, snart. Et generasjon skifte.

Ryktes om at Owen Hargreaves comeback mot Wolves i Ligacupen, tror dere det blir vellykket ?

Endret av Nicht
Lenke til kommentar
You'd swear that Rooney had launched a vicious personal attack on SAF with some of the comments made. All he's done is had a difference of agreement about whether or not he's fit enough to start a game of football. By all accounts, this is a recurring theme of their relationship and SAF is constantly talking about how much Rooney nags at him for a game.

He'll get a cuff round the ear and a kick up the arse from Fergie and that'll be the end of it.

Redcafe.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tåpelig artikkel. Dagbladet skriver "ekspertene", altså flertall, men det er kun snakk om èn type som uttaler seg. Alsaker får selvsagt også en kommentar, men han er så langt unna ekspert, atte hjælp.

Men det er uansett interessant/urovekkende. Blir spennende å se hva som skjer. Tipper Rooney selges og vi erstatter ham med Andy Carroll eller noe lignende drit.

Lenke til kommentar

http://www.thefirstpost.co.uk/70132,sport,football,transfer-talk-ibrahim-affellay-snubs-arsenal-romelu-lukaku-deal-in-doubt?

Sneijder bruker forøvrig interessen for seg som pressmiddel på lønn. Greit at han går ut med dette, så slipper vi å tro at han faktisk kommer til oss for slikk og ingenting i fremtiden..

http://www.sport.co.uk/news/Football/45284/Sneijder_Id_have_so_many_options.aspx?

Lenke til kommentar

Nå ville det vært veldig rart om Ferguson skulle gått ut i media og innrømmet at det var et problem da. Uansett om det hadde vært det eller ikke.

Det at Hargreaves ikke kommer til å spille fotball igjen er oppløst og vedtatt. Har opplevd det samme med Dean Ashton og det er forbanna surt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...