Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir rett og slett skuffet om Lukaku havner i Arsenal. Ikke bare går vi glipp av et fantastisk talent, men det er også en spiller som vil forsterke Arsenal kraftig. Utrolig fysikk (Drogba-type), fart og bøtter inn mål etter mål. Fyren er bare 17, tenk hvor god han kommer til å bli når han er ferdigutviklet.

Lenke til kommentar

Dere glemmer historie. Hvor mange talenter er ikke dømt rett vest av folk her, for så å bli gode spillere. Kan ta de mest kjente eksemplene fra nåtiden; Nani, Ronaldo, Fletcher og O'Shea.

 

Syntes Ando har vist lovende takter etter comebacket.

 

Hyrlen; Er det noe galt i å ønske seg et comeback for en moderklubb (ja vet, Gremio er den egentlige moderklubben) eller favorittklubb? Er flere som ønsker det, uten at jeg kan hoste opp noen gode eksempler.

Lenke til kommentar

Hyrlen; Er det noe galt i å ønske seg et comeback for en moderklubb (ja vet, Gremio er den egentlige moderklubben) eller favorittklubb? Er flere som ønsker det, uten at jeg kan hoste opp noen gode eksempler.

Når man har sett de samme sykdomstegnene hos folk som Heinze, Tevez m.fl, så ja. Solskjær drømte aldri om å spille for Molde igjen, Keane ytret aldri ønske om å dra nedover i divisjonene, det er mange eksempler på hvor man skal sikte for å nå langt. Det er høyt. Ronaldo drømte også om å flytte på seg, forskjellen var at han ville ikke stagnere til en middelmådighet. Slike uttalelser kan sammenlignes med folk som ikke presterer godt nok i den nye jobben, dermed mistrives. Da drømmer man om bedre tider, man sikter ikke på en enda mer utfordrende jobb, man sikter på det trygge gamle. Noe som er et sykdomstegn for en Unitedspiller som ønsker å forbli akkurat det.

 

Anderson sier heller ikke at det er når han vil bli gammel han vil spille for Porto. Det virker som han mener i nær fremtid. Han innser at han ikke tar nivået, can't cut it. Ser at spillere som Gibson går før han i køa. Pakk sakene, eller få fingrene ut av ræva sier jeg.

Lenke til kommentar

At Anderson vil vekk fra OT (i fremtiden) høres mer ut som i mine ører det samme som å si at "Jeg får ikke lov å gjøre som jeg vil, selv om jeg har masse penger" Gutten er 22 å tjener penger mer penger enn hva di fleste Normale mennesker bare kan drømme om, dette høres mer ut som "drittunge" tendenser.

Om det er noen som burde pakke sekken som nevnt tidligere er det Gibson, gidder ikke uttale meg mer om han.

 

Gourcuff: Jatakk, men helst Alexis Sanchez.

Lenke til kommentar

Ando sier ingenting om når, så vidt jeg forstår.

 

Penger betyr lite i forhold til spilletid, det vises gang på gang. Jeg forstår godt at Ando var misfornøyd i en stor periode når vi ikke brukte han og andre underpresterte. Nå får han derimot sjansen, og jeg håper han tar den. Offensivt var han konge i Porto, det hadde ikke gjort meg noe om han dro frem dribleraidene og fintene igjen.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg husker satt Stekelenburg på benken i en god periode før Jol kom inn etter svakt spill, det skal sies at han slet med skader. For to år siden var han årets spiller i Ajax. Imponerende forestillinger i VM og virker som han har veldig gode holdninger, absolutt en god keeper. Det er vanskelig å si om han er verdig til å overta etter VDS, men jeg pekte han vel tidlig i forrige sesong ut som en eventuell erstatter. Jeg ser ikke hvordan han totalt sett står tilbake for andre (Lindegaard, Neuer) vi har blitt linket til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...