Old Game Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Det stemmer Jotun! Fotball er underholdning og det finnes ikke mange i bransjen det er artigere å se på enn Alexis. Han er som en litt ineffektiv messi-light men med et mye større finteregister. Potensialet er latterlig stort, litt som det var med Ronaldo. Nå har ikke chileneren høyden med seg og kommer nok aldri til å bli en målmaskin i samme skala, men blant de bedre i ligaen føler jeg meg hellig overbevist om at han blir fra dag 1. Han er liten og har noen nani-takter, men har veldig bra balanse (i motsetting til Nani tidligere) og styrke i overkroppen. Syntes også at han taktisk er mye bedre enn Nani var på hans alder. Det eneste han mangler er killer-instinktet og det er faktisk noe av det enklere å forbedre når man har slike ferdigheter. Er det mentale på plass er han en bankers hit. Men jeg tror han må ut av Udinese (som er rævdårlig) om han skal slå ut i full blomst. Tipper vi får han for mellom 12 og 14mp i januar også, det er jo faen meg ripoff for en kvalitetspiller som kan gå rett inn i 11'ern pr dagens marked. Endret 3. oktober 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Skal stå klar med flagget eg hvis han kommer! Potensialet er udiskutabelt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er en meget god pris ja. Skulle gjerne likt å se han i United selv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/united-ser-paa-lindegaard-mot-stabaek-3305348.html Vi fortsetter vist å se på Lindegaard. Garantert Solskjær som maser på sjefen nok en gang... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) rart hvis SAF ikke foretar seg noe snart. Vi har jo vært interessert i evigher,,, Endret 3. oktober 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ser ikke helt hva United skal med han.... Kanskje PIG skal bort og vi trenger en ny reservekeeper. Så skal vi kjøpe en kvalitetskeeper og. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg vil ikke ha noe sisteskanse fra noe mindre liga. Bundesliga er minimum. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg håper på kjøp av fremtidig VDS-erstatter i vinter-vinduet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/spania//artikkel.php?artid=10041499 Fyren har jo vokst noe enormt siden sist han spilte for United, så hadde ikke gjort meg noe om han kom tilbake til OT. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Ryktes at Cleverley kommer tilbake i januar (BenHibbs skriver dette på twitter). Ikke overraskende. Mannen har også spilt endel på kanten, og ettersom en viss Ecuadorianer er ute på ubestemt tid så spørs det nok ikke om han kommer til å få spilletid også. Glær mæ! Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Jeg likte alltid Forlan, selv om han aldri slo helt igjennom, man så at han ville gjøre det beste han kunne, men det funka bare ikke for han. Så jeg hadde gjerne tatt han tilbake hvis det blir for en rimelig sum. Med Owen, Macheda, Berba, Chica og Rooney så vet jeg ikke om vi trenger en ekstra spiss, og tviler på at Ferguson vil gå til innkjøp av en. Aller helst hadde jeg sett at han hadde brukt pengene på en midtbanespiller. Endret 5. oktober 2010 av Ercles Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 At Van der Vaart endte opp i Spurs er en gåte for meg. Bebe gjorde ett flott løp sist kamp. (punktum) Owen reiser snart. Det er jeg rimelig sikker på. Villa var vel ute med en føler.. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Skjønner fortsatt ikke at Owen fikk nummer 7 på drakta. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Owen reiser snart. Det er jeg rimelig sikker på. Villa var vel ute med en føler.. Det tror oxo jeg, om lønnen å spilletiden blir bra nok, spesielt spilletiden. At Macheda ikke har blitt sendt på lån skjønner jeg lite av, syns han bidrar fint lite di gangene han har spillt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Mener jeg hørte at Macheda skulle bli lånt ut etter jul. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 og ny spiss inn da eller? å være stuck med Owen så langt frem i rekken er ikke udelt positivt... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Ryktes at Cleverley kommer tilbake i januar (BenHibbs skriver dette på twitter). Ikke overraskende. Mannen har også spilt endel på kanten, og ettersom en viss Ecuadorianer er ute på ubestemt tid så spørs det nok ikke om han kommer til å få spilletid også. Glær mæ! da tror jeg det betyr utlån på Eikrem og det har jo vært signalisert lenge. Endelig! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 At Macheda ikke har blitt sendt på lån skjønner jeg lite av, syns han bidrar fint lite di gangene han har spillt. Hans første touch på ballen mot Valencia var faktisk en målgivende pasning. Han var ikke særlig god mot Sunderland, men tror jeg var pga. det elendige laguttaket til SAF. Kan ikke sette Macheda og Owen på topp sammen i en PL-kamp og forvente scoringer. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Håper både Macheda og Owen blir solgt jeg. Bøtte med bæsj begge to. Da Silva og Gibshitt også, for noe pakk. Disse spillerne har kanskje to gode kamper ila en sesong til sammen. "De er jo unge da" - Hjelper ikke når man ikke engang kan ense et fnugg av talent. De kan forresten ta med seg trøyeselgeren Park ut døra mens vi rydder opp under senga. Inn med Sanchez, en sentral midtbanespiller (faen i hore, vi har latt Øzil, VdV og Sneijder gå for ei billig penge uten å slå til!) og en ny venstreback som backup til Pat. Sorry, negativ i dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Inn med Sanchez Link som ble postet i fotballpuben tidligere: Sanchez will seek Udinese exit Gibbo og Park er de to spillerne jeg aller mest vil ha ut atm. Makan til provoserende spillere må man lete lenge etter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå