Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke nødvendigvis. Rafa er ikke kjent for å være den beste dealeren på overgangsmarkedet.

 

Skjønner ikke hva vi skal med Given. Han er god, men blir tildels skrytt opp i skyene. Kongen av TV-redninger.

 

Erstatte Edwin, Jeg synes han er god nok til at vi kan prøve han

Endret av Limbeck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis. Rafa er ikke kjent for å være den beste dealeren på overgangsmarkedet.

 

Skjønner ikke hva vi skal med Given. Han er god, men blir tildels skrytt opp i skyene. Kongen av TV-redninger.

 

Erstatte Edwin, Jeg synes han er god nok til at vi kan prøve han

Synes vi bør gå for en spiller som er yngre når vi skal erstatte Saar. Given blir 35 til neste år. Jeg liker heller ikke signaleffekten av å signere en shitty-reject.

Endret av Geir M
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Given er ire og bør ikke sees på den måten. Han har antakelig ikke det samme forholdet til en klubb som en engelskmann. I mine øyne så kan man ikke se på en overgang på samme måte med en utlending som en engelsk spiller.

Men dette er ett totalt urealistisk rykte. Tenk da, i første omgang blir vi linket med unge supertalenter med ekstremt potensiale som Neuer og i neste omgang blir vi linket med oldinger. i tillegg går det så fundamentalt i mot SAF's filosofi, at man like gjerne kan lage ett rykte om Messi til United. Like realistisk som at SAF skal handle på gamlehjemmet!

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Hva skjer for tiden Limbeck? Vet du ofte er uenig med folk her inne, men den siste tiden har eg fått en følelse av at du kverulerer bare for å kverulere uansett hvor dum saken er...

 

Pleier vanligvis ikke krangle med deg, da eg respekterer at folk har andre meninger enn meg. Men når det blir krangling bare for kranglingens skyld blir det feil for min del hvertfall. I går klarte du å skrive til meg at eg (du skrev dere, men da innbefatter du faktisk meg også) slenger dritt til alle unitedspillere hele tiden. Og da tilter det for meg.

 

Gå tilbake til normalen din Limbeck, for den er akseptabel etter mine meninger. Men slik du holder på nå minner du mer om en Liverpool supporter i United campen. Eller vice versa.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Han spiller til vanlig på høyre, men han er ikke enbeint som Valencia og skifter ofte side med Jean Beausejour (venstre) på landslaget.

 

Jeg tror gutten er skapt for en toppklubb i PL. Ender han ikke opp i United og blomstrer i en annen klubb kommer jeg til å klinke i vinkler og sende Fergie en svært sur epost! (:p)

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...