Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

15 år gamle Andrigo fra Brasil er i kikkerten.

http://www.sport.co.uk/news/Football/43989/Ferguson_invites_wonderkid_to_join_Uniteds_Brazilian_contingent.aspx?

Gyliano van Velzen venter på FIFA-godkjenning før han er klar for oss.. (Ikke hørt om gutten før nå)

http://thebusbyway.com/2010/09/21/united-new-boy-van-velzen-enjoying-his-time-at-old-trafford/?

Og til slutt, ukens fisk:

Vi er ute etter Huddlestone og Palacios fra Spurs.

http://www.footylatest.com/man-utd-preparing-32-million-raid-for-two-tottenham-players-in-january/16568?

Tror det ikke før jeg får se det. Spurs har godt med penger, og selger bare folk de ikke har bruk for nå. Leste for en tid tilbake at vi hadde ringt angående Bale - vi ble angivelig avvist med latter før vi fikk vist sjekkheftet.

Edit:

La til et tall..

Spillere må vel uansett være over 17 for å forlate Brasil..

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Hadde nok passet de fleste United supporteren greit

Edit: var litt sent ute..

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Leste om dette på the caf her forleden dag. Sannsynligvis det mest urealistiske ryktet jeg har hørt, et som også har blitt avkreftet fra spansk hold.

Hadde ikke hatt noe i mot en slik overgang da Ronaldo fortsatt er "vår" spiller, men innbiller meg masse sutring, drama og egoisme i det som nå er en harmonisk tropp. Ronaldo epoken var et nydelig kapitel, men forhåpentligvis har vi bladd om i boka og leter etter nye helter by now.

Såeh nei takk, bruk heller pengene på noe annet mister Fergie.

Lenke til kommentar

Hadde nok passet de fleste United supporteren greit

Edit: var litt sent ute..

Ikke meg. Det er alt for mye penger for en spiller. For 60 kunne jeg vært med på det, men ikke for 100. Selvsagt er det bare tull at jeg i det hele tatt gidder å diskutere dette. De ryktene der har jeg omtrent like stor tro på som julenissen.

Lenke til kommentar

Leste om dette på the caf her forleden dag. Sannsynligvis det mest urealistiske ryktet jeg har hørt, et som også har blitt avkreftet fra spansk hold.

Hadde ikke hatt noe i mot en slik overgang da Ronaldo fortsatt er "vår" spiller, men innbiller meg masse sutring, drama og egoisme i det som nå er en harmonisk tropp. Ronaldo epoken var et nydelig kapitel, men forhåpentligvis har vi bladd om i boka og leter etter nye helter by now.

Bare tanken på at Sir Alex bruker 100mill Euro på en spiller er absurb.

Lenke til kommentar

Bare tanken på at Sir Alex bruker 100mill Euro på en spiller er absurb.

Veron, Ferdinand.. etcetc.. the list goes on.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...