Prusk Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) 15 år gamle Andrigo fra Brasil er i kikkerten. http://www.sport.co.uk/news/Football/43989/Ferguson_invites_wonderkid_to_join_Uniteds_Brazilian_contingent.aspx? Gyliano van Velzen venter på FIFA-godkjenning før han er klar for oss.. (Ikke hørt om gutten før nå) http://thebusbyway.com/2010/09/21/united-new-boy-van-velzen-enjoying-his-time-at-old-trafford/? Og til slutt, ukens fisk: Vi er ute etter Huddlestone og Palacios fra Spurs. http://www.footylatest.com/man-utd-preparing-32-million-raid-for-two-tottenham-players-in-january/16568? Tror det ikke før jeg får se det. Spurs har godt med penger, og selger bare folk de ikke har bruk for nå. Leste for en tid tilbake at vi hadde ringt angående Bale - vi ble angivelig avvist med latter før vi fikk vist sjekkheftet. Edit: La til et tall.. Spillere må vel uansett være over 17 for å forlate Brasil.. Endret 22. september 2010 av Sovehest Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 5 år gamle Andrigo fra Brasil er i kikkerten. http://www.sport.co.uk/news/Football/43989/Ferguson_invites_wonderkid_to_join_Uniteds_Brazilian_contingent.aspx? Jeg måtte jo bare inn på den linken når du skrev 5 år gamle, men fant jo ut at han var 15. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ikke faen om vi kjøper han for den prisen. Hvorfor ikke? Pengene ligger jo enten klare eller i lånet.... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Var en ganske heavy pris, ja, men tror ikke dere får han for noe mindre enn det. Real er vel ikke nødt til å selge, så de kan ta den prisen de vil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Hadde nok passet de fleste United supporteren greit Edit: var litt sent ute.. Endret 22. september 2010 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Som jeg skrev i RedCafe. Nei, takk for min del. Vil heller ha Nani der. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Leste om dette på the caf her forleden dag. Sannsynligvis det mest urealistiske ryktet jeg har hørt, et som også har blitt avkreftet fra spansk hold. Hadde ikke hatt noe i mot en slik overgang da Ronaldo fortsatt er "vår" spiller, men innbiller meg masse sutring, drama og egoisme i det som nå er en harmonisk tropp. Ronaldo epoken var et nydelig kapitel, men forhåpentligvis har vi bladd om i boka og leter etter nye helter by now. Såeh nei takk, bruk heller pengene på noe annet mister Fergie. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Buy us another hobo! They're great fun! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hadde nok passet de fleste United supporteren greit Edit: var litt sent ute.. Ikke meg. Det er alt for mye penger for en spiller. For 60 kunne jeg vært med på det, men ikke for 100. Selvsagt er det bare tull at jeg i det hele tatt gidder å diskutere dette. De ryktene der har jeg omtrent like stor tro på som julenissen. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hadde nok passet de fleste United supporteren greit Edit: var litt sent ute.. Ja takk. Bring him back where he belong. selv om disse ryktene egentlig burde bli tatt med ei diger klype salt, så er det noen faktorer som tilsier at dette faktisk kan skje. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ronaldo på venstre og Nani på høyre. Droool... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Leste om dette på the caf her forleden dag. Sannsynligvis det mest urealistiske ryktet jeg har hørt, et som også har blitt avkreftet fra spansk hold. Hadde ikke hatt noe i mot en slik overgang da Ronaldo fortsatt er "vår" spiller, men innbiller meg masse sutring, drama og egoisme i det som nå er en harmonisk tropp. Ronaldo epoken var et nydelig kapitel, men forhåpentligvis har vi bladd om i boka og leter etter nye helter by now. Såeh nei takk, bruk heller pengene på noe annet mister Fergie. Bare tanken på at Sir Alex bruker 100mill Euro på en spiller er absurb. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg tror lite på ryktet, men hadde aldri sagt nei til Ronaldo tilbake. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ronaldo i fri rolle bak Rooney og Berbatov med Nani og Valencia på vingene? I'd say go for it. Goal.com dog. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Leste om dette på the caf her forleden dag. Sannsynligvis det mest urealistiske ryktet jeg har hørt, et som også har blitt avkreftet fra spansk hold. Hadde ikke hatt noe i mot en slik overgang da Ronaldo fortsatt er "vår" spiller, men innbiller meg masse sutring, drama og egoisme i det som nå er en harmonisk tropp. Ronaldo epoken var et nydelig kapitel, men forhåpentligvis har vi bladd om i boka og leter etter nye helter by now. Såeh nei takk, bruk heller pengene på noe annet mister Fergie. Bare tanken på at Sir Alex bruker 100mill Euro på en spiller er absurb. Veron, Ferdinand.. etcetc.. the list goes on. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Ingen av de kostet vel 800 millioner kroner... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Haha. I praksis ville det vært som å låne ut Ronaldo i 2 sesonger for 60 millioner kroner. Ikke akkurat en god deal. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Enda et Ronaldo tilbake til Manchester United rykte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå