Bruno Mars Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det var jo litt av en tråd å skrive det i, men er vel Alsaker som setter opp det laget Edit: Rundens lag hos altomfotball, har ingen LFC-spillere http://www.altomfotball.no/element.do?cmd=tournament&tournamentId=230 Huff, feil tråd ja... Men nei, det er nok Sky Sports eller OptaStats (eller hva de het) som tar ut det laget. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Vil anbefale en slik til deg Lucky: Rensebørste til LP plater artig Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Vi må være utrolig fattige siden vi hadde råd til å bruke £7,4m på Bebe og ikke £8m på VdV, Når det er sagt så er jeg skuffet over at vi ikke slo til på VdV, men slik det har kommet frem i media virker det som den billige prislappen først kom når forhandlingene med Bayern München brøt sammen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Vi må være utrolig fattige siden vi hadde råd til å bruke £7,4m på Bebe og ikke £8m på VdV, Når det er sagt så er jeg skuffet over at vi ikke slo til på VdV, men slik det har kommet frem i media virker det som den billige prislappen først kom når forhandlingene med Bayern München brøt sammen. At vi ikke kjøpt VDV syns ikke jeg er så rart, men at vi kjøper Bebe finner jeg veldig merkelig. Nå har jeg ikke sett noe av den mannen, men til den prislappen bør det faen ikke være noe David Bellion (ja jeg vet han var spiss). Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Selvfølgelig. Jeg tror ikke du finner en eneste en som ikke var overrasket over Bebe kjøpet. En spiller som ble signert gratis et par uker tidligere og ikke har bevist en eneste ting på toppnivå. Vi får bare håpe at han kan overraske. Hvis vi er heldige vil dette fremstå som en av SAFs største genistreker noensinne. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Blir vel i så fall Queiroz' største genistrek siden det var han som fikk overbevist SAF at £7m var verdt å bruke på gutten. Sykt at han gikk for det samme som VdV gikk for. Man Utd trenger faktisk en offensiv midtbanespiller, mens dere har alt for mange spisser fra før. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Vi har ikke alt for mange spisser. De vi har blir jo enten skadet eller leid ut.. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) For en farse... United kunne fått Bebe for én million Nå viser det seg at Ferguson kunne spart 69 av de 70 millionene, dersom Manchester United hadde slått til på portugiseren i vinter. Edit: Kanskje dette er en "effektiv" måte å hindre at alle pengene havner hos Glazer? Endret 2. september 2010 av JohnRichard Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Edit: Kanskje dette er en "effektiv" måte å hindre at alle pengene havner hos Glazer? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Tidenes idrettsutøver vil spille for United Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Har hørt det blir dårlig stemning med jamaicanere på laget. Brann sliter med baksnakking og misunnelse av Austin. Det er en kjent sak at menn måler penis i dusjen. Diskré, ja, men det gjøres. Med folk fra Jamaica levnes det liten tvil om hvem som har størst lem. Dette vil igjen før til at Bolt vil bli kongen av garderoben. Mulig det kan redde Rooney fra fremtidige sidesprang, men sannsynligvis fører det bare til flere sidesprang og familiekatastrofer i United-leiren. Alle vil vise at også deres utstyr fanger oppmerksomhet fra damer, og også dem kan tilfredstille osv. osv. Jeg tror det ikke før jeg får se det. (Bolt i United, that is). 7 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 HAHAHA :!: , gratulerer med månedens innlegg Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Noe i meg som vil se Bolt spille fotball. Finnes det noen youtube klipp der han spiller litt? 2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hadde ikke vært meg forut Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hadde ikke vært meg forut Ikke meg heller. Det eneste han gjør er å opp plassen til Macheda. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Noe i meg som vil se Bolt spille fotball. Finnes det noen youtube klipp der han spiller litt? Greier så vidt å trikse med ballen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Løper fra alt og alle da. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Hjelper ikke å løpe om han ikke har med seg ballen? Evt styrte inn i boksen og heade i mål? Uten å løpe i offside... Endret 20. september 2010 av JohnRichard Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Dagens rykte: Ronaldo tilbake neste sommer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ikke faen om vi kjøper han for den prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå