Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi må være utrolig fattige siden vi hadde råd til å bruke £7,4m på Bebe og ikke £8m på VdV, harhar.gif

 

Når det er sagt så er jeg skuffet over at vi ikke slo til på VdV, men slik det har kommet frem i media virker det som den billige prislappen først kom når forhandlingene med Bayern München brøt sammen.

Lenke til kommentar

Vi må være utrolig fattige siden vi hadde råd til å bruke £7,4m på Bebe og ikke £8m på VdV, harhar.gif

 

Når det er sagt så er jeg skuffet over at vi ikke slo til på VdV, men slik det har kommet frem i media virker det som den billige prislappen først kom når forhandlingene med Bayern München brøt sammen.

At vi ikke kjøpt VDV syns ikke jeg er så rart, men at vi kjøper Bebe finner jeg veldig merkelig. Nå har jeg ikke sett noe av den mannen, men til den prislappen bør det faen ikke være noe David Bellion (ja jeg vet han var spiss).

Lenke til kommentar

Selvfølgelig. Jeg tror ikke du finner en eneste en som ikke var overrasket over Bebe kjøpet. En spiller som ble signert gratis et par uker tidligere og ikke har bevist en eneste ting på toppnivå. Vi får bare håpe at han kan overraske. Hvis vi er heldige vil dette fremstå som en av SAFs største genistreker noensinne.

Lenke til kommentar

Har hørt det blir dårlig stemning med jamaicanere på laget. Brann sliter med baksnakking og misunnelse av Austin.

 

Det er en kjent sak at menn måler penis i dusjen. Diskré, ja, men det gjøres. Med folk fra Jamaica levnes det liten tvil om hvem som har størst lem. Dette vil igjen før til at Bolt vil bli kongen av garderoben.

 

Mulig det kan redde Rooney fra fremtidige sidesprang, men sannsynligvis fører det bare til flere sidesprang og familiekatastrofer i United-leiren. Alle vil vise at også deres utstyr fanger oppmerksomhet fra damer, og også dem kan tilfredstille osv. osv.

 

Jeg tror det ikke før jeg får se det. (Bolt i United, that is).

  • Liker 7
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...