ProphetSe7en Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 Kan vi forvente noen flere signeringer av betydning enn Mount og eventuelt Onana? En bør vel ha inn en spiss for å kunne si seg fornøyd. Jeg håper fortsatt de henter inn Caicedo eller Lavia også. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 Håper McTominay selges og en spiller som Lavia hentes. Evt Fred da Fulham er interessert.. 🤔 Men en spiss signering blir nok kanskje den aller viktigste. Må treffe der. Hvem håper man på? Højlund, Kolo Muani, Ramos etc er nevnt. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. juni 2023 Del Skrevet 30. juni 2023 ProphetSe7en skrev (17 timer siden): Kan vi forvente noen flere signeringer av betydning enn Mount og eventuelt Onana? En bør vel ha inn en spiss for å kunne si seg fornøyd. Jeg håper fortsatt de henter inn Caicedo eller Lavia også. Vi må jo få ut en bøtte med spillere også først. Dette blir ikke en enkel spillerlogistikk, særlig ikke med det rotet rundt eierskap i tillegg. Huttetu Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 30. juni 2023 Del Skrevet 30. juni 2023 Masse spillere de kan selge i sommer. Bare å bokføre tapet og få inn litt penger mens de fortsatt kan. Telles, Henderson, Maguire, Fred, McTominay, Marital, VDB og Bailey for å nevne noen. McT kan de godt beholde for min del med mindre de har en plan for å ytterligere forsterke midtbanen. Men de bør ikke drøye for lenge. Få gjennomført de nødvendige kjøp/salg og få en skikkelig sesongoppkjøring. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. juli 2023 Del Skrevet 5. juli 2023 En solid bekreftelse på at Ten Hag vil ha ny førstekeeper. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. juli 2023 Del Skrevet 5. juli 2023 Han vil vel strengt tatt vare ha en keeper 😅 DDG er vekke, og de to vi har igjen ønsker å spille for Forrest og Luton. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 7. juli 2023 Del Skrevet 7. juli 2023 (endret) Nærmer seg nå 🫡 Endret 7. juli 2023 av ReaveЯ Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. juli 2023 Del Skrevet 7. juli 2023 «By the end of next week». Synes alle våre overganger går så tregt. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 7. juli 2023 Del Skrevet 7. juli 2023 Helt offisielt klar ja. Men kan fort komme here we go idag. Går tregt ja, men ikke noe nytt der. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 7. juli 2023 Del Skrevet 7. juli 2023 ReaveЯ skrev (1 time siden): Nærmer seg nå 🫡 Onana tror jeg blir en bra sisteskanse! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 15. juli 2023 Del Skrevet 15. juli 2023 Ting tar tid når gjelder United..😝 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 15. juli 2023 Del Skrevet 15. juli 2023 Kan stort sett legge til en uke på alle slike spådommer, så stemmer det som oftest 😅 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. juli 2023 Del Skrevet 16. juli 2023 Endelig kom bekreftelsen 😎 2 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 18. juli 2023 Del Skrevet 18. juli 2023 (endret) Haha, er akkurat som de ikke engang gidder å prøve å få prisen høyere. Vant trossalt Europa League i år da... Til sammenligning gikk 32 år gamle Koulibaly fra Chelsea til Al Hilal for 20-25m euro.. 🤷 e: men 4m pund er bedre enn ingenting i guess... Endret 18. juli 2023 av ReaveЯ Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. juli 2023 Del Skrevet 18. juli 2023 Ja, vi kjøper dyrt og selger billig, men veldig greit å få han solgt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. juli 2023 Del Skrevet 19. juli 2023 (endret) En spiller vi kjøpte som 27-28 åring for 12-15 millioner pund (avhengig av kilde), som har bikka 30 år og ikke er på langt nær god nok for oss lengre. 4 millioner pund (pluss bonuser) virker å være helt ok? Selv om Chelsea på magisk vis har fått fantasillioner for sine salg til Saudi. Endret 19. juli 2023 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juli 2023 Del Skrevet 20. juli 2023 Det Chelsea holder på med har jo vært diskutert i mange år. Forundrer meg ikke om det dukker opp en case her om noen år. Der det viser seg å være for å omgå ffp eller noe. De selger jo spillere til fantasipriser. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 20. juli 2023 Del Skrevet 20. juli 2023 Det er ganske obvious for alle tror jeg at det er noe fishy med Chelsea-overgangene, men det skal jo faktisk bevises også, så kan ta tid før det skjer noe (om det skjer noe). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå