Herr Brun Skrevet 12. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2012 Fletcher legger opp. Trist. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2012 Trist med Fletcher ja. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2012 Tv2 som vri og vender om på headlines som vanlig, han legger ikke opp ennå men kan bli tvunget til det om det ikke blir noen bedring. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2012 Van Persie til United?? Hadde jeg aldri gjettet... :o Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 19. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2012 Antar det er den artikkelen her som er kilden: http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/manchester-united-believe-robin-van-1148540 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2012 £80M spekuleres det i, det er mye fordelt på 4 år, da skal man forvente drøye greier i gjengjeld. Til sammenligning kostet Berbatov knappe £50M (minus en evt. transfersum ut). Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2012 Van Persie har kontrakt ut sesongen, så £80M i overgangssum er det neppe. Inklusive kontrakt over 4 år, så kan nok totalsummen komme på £80M. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Da har United formelt lagt inn bud på RvP. Hva i helvete skal vi med han? Bruk pengene på sentral midtbane! Endret 20. juli 2012 av banansplitt™ 3 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Da har United formelt lagt inn bud på RvP. Hva i helvete skal vi med han? Bruk pengene på sentral midtbane! Han er bedre enn Rooney, men har en skadehistorikk som ikke taler for han og Rooney er ikke langt unna han for å si det sånn. RvP og Rooney i tospann derimot hadde vært ekkelt, men det kommer nok ikke til å skje. Hvis van Persie virkelig vil til United så blir det nok neste sesong og "gratis". Sentral midtbane forøvrig? Trodde dere hadde evigunge Scholes jeg? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Why RVP is perfect for United. 8 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Bildet over oppsummerer også mine tanker om RvP. Hva i helvete skal vi med han når vi har Rooney og Kagawa fra før av? 442 med Kagawa som sentral midtbane er jeg skeptisk til, og det blir for dumt å ha enten Kagawa, Rooney eller RvP på benken. Dessuten har vi Welbeck. Han må fortsatt bli litt bedre, men det kan han jo bli. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Inn med RvP ut med Rooney? Ja takk! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 SAF har visstnok sagt følgende til MUTV: "AFC have given it out we've made a bid for van Persie, we've tried to keep it as close to a moment that we could conclude a deal" "We've shown an interest but there are other clubs interested." Meget skeptisk må jeg si, selv om det er liten tvil om RvP absolutt er en klassespiller. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Inn med RvP ut med Rooney? Ja takk! What?! heller ut med Welbeck Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg har alltid ment at Rooney burde spillt på midtbanen. Han har alle kvaliteter for å gjøre det bra der. Så får man da også plass til en spiss som scorer mål på bestilling, og ikke i rykk og napp som Rooney. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 De Gea Rafa - Rio - Vida - Evra Rooney - Carrick Valencia - Kagawa - Nani Van Persie No slik du tenker? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 23. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2012 Lucas Moura inn, pluss at vi er favoritten til å få RvP, dette kan bli en av de råeste sommerne på noen år! http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/manchester-united-land-lucas-moura-1154311 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 23. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2012 Lucas Moura inn, pluss at vi er favoritten til å få RvP, dette kan bli en av de råeste sommerne på noen år! http://www.mirror.co...s-moura-1154311 Jeg håper virkelig dette skjer, selv om jeg holder godt tilbake da jeg oxo var sikker på at alexis Sanchez skulle komme, men endte selvsagt opp i Barca, som det har blitt diskutert tidligere har jeg aldri hørt eller sett at SAF har gått offentlig ut med bekreftelse på interesse på spillere Lenke til kommentar
krangel Skrevet 23. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2012 Kan bli en utrolig spennende sessong dette, tror det blir tett mellom United, City og nå et Chelsea som ser sterkere og sterkere ut. Med Kagawa i boks og mest sannsynlig også Lucas, tror jeg United vil spille veldig spennende angrepsfotball, men jeg er litt bekymret for forsvarsfireren. En sliten Evra som kanskje trenger å få litt konkurranse om VB possisjonen, og skade trøbbel hos midtstopperne tror jeg SAF burde forsterke litt det bake hvis det er nok penger til det. Ser for meg at vi kan komme til å spille med noe lignende en 4-2-3-1 formasjon: De Gea - Evra - Rio/Evans/Smalling/Vida - Jones - Scholes - Carrick - Lucas - Kagawa - Valencia - Rooney Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå