Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde me signert Wesley og Alexis i sommer så hadde han uansett klagd.

Blir litt påtatt....

hvorfor hadde jeg klagd da?

Ja det hadde vært greit å visst. 98% av klagingen din er jo uberettiget, så du hadde nok funnet på noe gulp.

Jeg ler av deg, dustete innlegg, å jeg bryr meg nada, hehe du leser hvertfall ikke gjennom mine poster, bare plukker ut, stakkars deg

Lenke til kommentar

Har sett litt på Mario Gotze, og som Manchester United supporter må jeg si at han frister veldig. Teknikken og farten til gutten er fantastisk. Med han kan vi få den lille ekstra "flairen" som vi har manglet mot f.eks Barcelona. Selvfølgelig vil han ikke kunne innfri dette med det første, men han er en ung gutt som har mye å lære. Etter å ha sett Ozil litt mot Barca så må jeg si at Ferguson burde gått for han. Tror han han fungert meget bra i dagens unitedlag.

Lenke til kommentar

Skal vi først ha en OM inn må det da for all del være en etablert stjerne. Å hente Gotze ville vært et hån mot Cleverly.

Götze hadde vært det ultimate midtbanekjøpet. En spiller som allerede er bedre enn samtlige av våre sentrale midtbanespillere i en alder av 19 år. Cleverley kan bli veldig bra, men han er ikke i nærheten av å ha samme potensiale som Götze.

Lenke til kommentar

Har ikke sett for mye av Götze, men det jeg har sett ser svært bra ut. Kan bli en av verdens beste og passer egentlig ganske godt inn i laget. Og det gjør det ikke stort verre at han storspiller på United- laget mitt på FM :dribble:

Neida, men 8 år yngre, mye billigere og kanskje enda større potensiale? Ja takk!!

Lenke til kommentar

Wesley Sneijder spiller ikke søndagens Inter-kamp. Det ble klart lørdag. Den offisielle forklaringen er "familyissues", og det kan selvsagt være sant. Eller ikke.

Tabloidene lar selvsagt ikke Sneijder-saken ligge i ro, og det blir også lørdag hevdet at han blir United-spiller så fort han leverer inn et ønske om overgang vekk fra Inter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...