Latias Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Hvilke spillere blir koblet til United? Hvilke spillere ønsker du å se i klubben? Hva trenger vi av forsterkninger? Hvem er ikke god nok for United, og som burde finne seg en annen klubb? Først og fremst ønsker jeg en ny kvalitetsving til klubben. Vi brukte ikke nok penger etter at Ronaldo gikk. Valencia er helt grei å ha, SAF har vel mistet troen på Nani, Obertan har fortsatt masse å gå på, og Giggs begynner å dra på alderen. Vi trenger en god ving i januar hvis vi skal hamle opp med Chelsea til våren. Endret 27. juni 2010 av Latias 1 Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg synes vi trenger en kreativ sentral midtbanespiller, men sliter med å finne en som hadde passet inn i dagens lag. Ellers mener jeg vi har god nok dekning. 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Manchester United skal ha snappet opp Cardiffs Adam Matthews rett foran snuten til Arsenal. Tenåringen vil dra til Old Trafford for 45 millioner kroner når overgangsvinduet åpner i januar. (The Sun) Dette var dagens rykte, jeg har utrolig nok ikke hørt om denne Matthews Og hvis det ligger noe i ryktet, så har vi vel en ny ungdomsspiller å utvikle Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Vi hadde jo signert Aaron Ramsey også før han endte opp i Arsenal, så eg tar dette med ei klype salt til eg ser bedre kilder på det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Guti kanskje til United Også ryktet til oss fordi vi trenger mer rutine visst nok, vel jeg tror det ikke før jeg får se det Tar isåfall heller Van der Vaart inn i United Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Meget skeptisk til at vi kommer til å hente Guti, men det hadde vært utrolig kult da jeg alltid har vært Guti-fan. Men fortsatt, jeg tviler. Usikker på om han ville passet inn i PL i det hele tatt. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Fergie måtte jo også gå ganske hardt til verks tidleg på nittitalet for å få bukt med ein ganske lei drikkekultur i klubben, så at han skal vere så interessert i å hente ein 33 år gammal spelar som likar å vere på byen til klokka 06, er vel heller tvilsomt. Skal vi ha inn spelarar med rutine, så får vi hente nokon som er 28-29 eller noko sånt, og som faktisk har litt igjen av karriera. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Fergie måtte jo også gå ganske hardt til verks tidleg på nittitalet for å få bukt med ein ganske lei drikkekultur i klubben, så at han skal vere så interessert i å hente ein 33 år gammal spelar som likar å vere på byen til klokka 06, er vel heller tvilsomt. Skal vi ha inn spelarar med rutine, så får vi hente nokon som er 28-29 eller noko sånt, og som faktisk har litt igjen av karriera. Nettop derfor jeg ser Van der Vaart som en mer trolig spiller Flott backup! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Nettop derfor jeg ser Van der Vaart som en mer trolig spiller Flott backup! Det må isåfall være for våre fysioterapauter når Hargreaves evt kommer seg helt på bena. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Nettop derfor jeg ser Van der Vaart som en mer trolig spiller Flott backup! Van der Vaart fungerer ikke som backup, dessverre. Han må være en større del av lagplanene for å få utnyttet kapasitetene sine. Briljerte som den store stjernen i Ajax og HSV, har vært anonym blant Galacticos i Real. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Dodo er jo visstnok på vei til United. Vi var vel litt interesserte i å signere han i sommar, men droppa det då, for å få vurdert spelaren litt meir før ein foretok seg noko. Kilder er det forsåvidt skralt med. Sport.co.uk Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Fergie måtte jo også gå ganske hardt til verks tidleg på nittitalet for å få bukt med ein ganske lei drikkekultur i klubben, så at han skal vere så interessert i å hente ein 33 år gammal spelar som likar å vere på byen til klokka 06, er vel heller tvilsomt. Skal vi ha inn spelarar med rutine, så får vi hente nokon som er 28-29 eller noko sånt, og som faktisk har litt igjen av karriera. Er det sant da? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Er ka sant? Drikkekulturen mange gamle United-heltar haldt gåande, eller Guti? Etter mi meining er han uansett altfor gammal til at det skal vere vits i å hente inn fyren. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Han har jo selv sagt at han liker å ta seg en fest, å da slutter den sjeldent før morningen. Uansett, Guti, Hva faen skal vi med han. Selv om Carrick etter min mening bare er en skygge av seg selv for tiden, så trenger vi ikke noe avdanket fra La Liga. Da kan vi heller hente Gattuso når vi først skal handle benkeslitere. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Heilt enig Hyrlen. Vi har ikkje bruk for spelarar som er nær eller over 30 år. Då skal det isåfall vere vanvittig gode grunnar for det. Eg likar godt at SAF kjøper inn unge spelarar. Det er ikkje alltid dei vil lykkast, men når ein treffer, så har ein gjerne spelarar i mange år framover, eller ein tener ein god slump med pengar når dei velger å gå andre stadar Endret 27. november 2009 av archanios Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Er ka sant? Drikkekulturen mange gamle United-heltar haldt gåande, eller Guti? Etter mi meining er han uansett altfor gammal til at det skal vere vits i å hente inn fyren. Tenkte på Guti, men ja han er gammel så er ikke noe vits i å hente han. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hvordan går det med økonomien til Valencia om dagen da? jeg likte det ryktet om at de muligens måtte selge David Silva, selvom jeg trur han blir alt for dyr. Skal det komme inn en ny spiller burde fokuse være på en offensivt kreativ spiller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Valencia forberedt på at Villa drar Villa er vel ikke den første spilleren vi trenger og spisser har vi nok av, men om prisen blir lav nok, kan han gjerne komme til oss. Men tviler på at prisen blir lav, spesielt når konkurrentene heter City og Real. 1 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 United to sign Villa, Kjaer, Dzeko, Suarez og så vidare Lite skråblikk på alle rykta som går om spelarar som vi heilt sikkert skal signere, på tross av at SAF har sagt at han ikkje vil bruke noko særleg med pengar i januar. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Jeg ville heller hatt Dzeko enn Villa. Tror Villa kan bli litt for pinglete for PL. Sannsynligheten er også svært høy for at Valencia krever en blodpris for han, i tillegg til dette er Dzeko 4 år yngre. Eneste som trekker ned med Dzeko er at han har uttalt (visstnok) at han bare vil til Milan, så han er kanskje ikke aktuell uansett. På midten kunne jeg godt tenkt meg Fabregas [edit] 4 år, ikke 5. Endret 29. november 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå