Martindani Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Birmingham - United 0-2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 0 - 4, liker det resultatet. Jeg tror McFadden scorer for B'ham, men hey, det er bare en tippekonk på d.no. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 0 - 4, liker det resultatet. Jeg tror McFadden scorer for B'ham, men hey, det er bare en tippekonk på d.no. Haha, hva er det med deg og McFadden? Han har vist gode takter før, som litt i fjor osv og for Skottland; men han har sikkert vært den dårligste spilleren nå i denne perioden der Bham gjør det så bra. I dårlig form og alt. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 B'ham 1 - 3 United Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Birmingham 1 - 3 Manchester United Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Birmingham 1 - 2 Manchester United Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Birmingham har ikke scort så mye de siste kampene, men klarte 0-0 hjemme mot Chelsea i romjula. På en annen side klarte de bare 0-0 borte mot Forrest 2. januar. Vi har litt kniven på strupen og kan ikke gi bort noen poeng hvis vi vil gå forbi Chelsea på kort sikt. Jeg ser helst at vi holder nullen og scorer endel mål for å forbedre målforskellen. Birmingham 0 - 3 Manchester United Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 0 - 4, liker det resultatet. Jeg tror McFadden scorer for B'ham, men hey, det er bare en tippekonk på d.no. Haha, hva er det med deg og McFadden? Han har vist gode takter før, som litt i fjor osv og for Skottland; men han har sikkert vært den dårligste spilleren nå i denne perioden der Bham gjør det så bra. I dårlig form og alt. Haha, jeg liker han. Lang og elegant, frekk i spillet, egentlig er han litt sånn som jeg liker å spille selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå