banansplitt™ Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Ronaldo? VDS? Endret 29. november 2009 av Points Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Wes Brown? (ja, jeg føler meg litt dum da jeg skriver det ettersom jeg vet at han egentlig sliter med skader) Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 ja, jeg føler meg litt dum da jeg skriver det Det har du ingen grunn til, for Wes Brown er helt riktig! Han regjerte på høyrebacken i Nevilles skadefravær og klarte utrolig nok å gå en hel sesong uten skadeavbrekk! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Godt forsøk på å kamuflere googling det der, Sameboe. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Godt forsøk på å kamuflere googling det der, Sameboe. Nå ble jeg faktisk flau på dine vegne, for jeg har ikke googlet det eller søkt frem resultatet i det hele tatt! Neste spørsmål: Hvilken manager var i stolen fra 37 til 45 ? Endret 29. november 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Godt forsøk på å kamuflere googling det der, Sameboe. Nå ble jeg faktisk flau på dine vegne, for jeg har ikke googlet det eller søkt frem resultatet i det hele tatt! Flau på mine vegne? 1. Du mistet troverdigheten din helt da du ikke la skjul på at du googlet tidligere i dag. 2. Hvis du føler deg dum når du gjetter Brown, hvorfor i all verden gjør du det da? 3. En slik setning der men prøver å forklare slik du gjør er et tegn på at dette er googling. Som jeg skrev tidligere; ekstremt lett å gjennomskue. Men drit i det nå, vi fortsetter med spørsmål. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Godt forsøk på å kamuflere googling det der, Sameboe. Nå ble jeg faktisk flau på dine vegne, for jeg har ikke googlet det eller søkt frem resultatet i det hele tatt! Flau på mine vegne? 1. Du mistet troverdigheten din helt da du ikke la skjul på at du googlet tidligere i dag. 2. Hvis du føler deg dum når du gjetter Brown, hvorfor i all verden gjør du det da? 3. En slik setning der men prøver å forklare slik du gjør er et tegn på at dette er googling. Som jeg skrev tidligere; ekstremt lett å gjennomskue. Men drit i det nå, vi fortsetter med spørsmål. KAN DU VÆRE SÅ SNILL Å SLUTTE! JA, JEG GOOGLET CHARLTON ISTED! MEN ETTER DET HAR JEG IKKE GOOGLET NOEN SPØRSMÅL! SELV OM DU TROR DU VET MEST, OG HVIS IKKE DU VET SÅ GOOGLER MAN? PISS MEG I ØRET! DU HAR VIRKELIG INGENTING Å BEVISE MED! Jeg gjetter Brown fordi jeg hadde det i underbevistheten, visste at han spilte veldig mye sesongen 06/07 men var ekstremt usikker på om han var skadet på slutten eller ikke... skjerp deg! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Flott. Da har Sameboe underholdt oss med et spektakulært kveldsshow, så kan vi gå tilbake til quizzinga. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hvilken manager var i stolen fra 37 til 45 ? Ganske sikker på at det var Walter Crickmer. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Flott. Da har Sameboe underholdt oss med et spektakulært kveldsshow, så kan vi gå tilbake til quizzinga. Du som faktisk driter deg ut her! Du kan jo også få se på loggen min hvis du vil det? Nå kan vi gå tilbake til quizen! Hvilken manager var i stolen fra 37 til 45 ? Ganske sikker på at det var Walter Crickmer. Det er 100% riktig Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hva heter spilleren som ble kåret til banens beste i Europacupfinalen 1968, og som hadde en far som også spilte for Man United? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Den var hard... gamle dager er noe jeg ikke har i underbevisstheten. Wild guess: Bobby Charlton Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) John Aston Jr.? Sjekka wiki etterpå. Dæven jeg er happy med den Kjører bare nytt spørsmål i samme slengen, vet ikke om det er tatt før. Hva het Alex Fergusons første signering som United-manager? Endret 29. november 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Brian Mcclair? Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) John Aston Jr.? Sjekka wiki etterpå. Dæven jeg er happy med den Helt riktig! Aston herja på venstrakanten den kampen og ble, vel fortjent etter min mening, kåret til kampens beste spiller. Endret 29. november 2009 av Tobbe777 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 McClair er feil. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Tror det var en spiller han "tok med seg" fra Aberdeen, men har ikke noe navn. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Tror det var en spiller han "tok med seg" fra Aberdeen, men har ikke noe navn. Det er den spilleren jeg også tenker på! Damn, hvorfor husker jeg ikke Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Kan vel bare avfeie den. Dro med seg assistentmanager Archie Knox fra Aberdeen, men det var en spiller han signerte før McClair, sommeren 1987. Beklager hvis "signering" er for vagt, forresten. Mener spillerkjøp Endret 29. november 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå