Schjellin Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Når vant vi FA-cupen sist? Lenke til kommentar
Artemis-Entreri Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Hvilket år spillte United mot Lillestrøm på Åråsen i sesongoppkjøringen? Hva ble stillingen og hvem scorte målene? EDIT: Var kanksje litt kjapp, så det var kommet et nytt spørsmål om FA cupen. Tobbe får komme med nytt spm hvis han vil. Endret 25. desember 2009 av Artemis-Entreri Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Svaret var riktig. Men det har dere allerede funnet ut så. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg kan ikke svaret på forrige spørsmål, men siden det har gått såpass lang tid så slenger jeg inn et spørsmål on top of my head. Hvilken midtbanespiller var i United på 80-tallet (82 - 85' tror jeg) og er i dag ungdomstrener i AFC Ajax? Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 At han er ungdomstrener i Ajax, visste jeg ikke, men det må vel være Arnold Mühren. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Helt korrekt. Han er en av de dyktigste i verden og en viktig faktor i Ajax utvikling av talenter. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Arnold Mühren var for øvrig bare den andre spilleren utenfor Storbritannia og Irland som ikledde seg United-drakten. Hvem var den første? Redigert: Man kan argumentere for at Carlo Sartori var utlending, men siden han vokste opp i England, velger vi å se bort fra ham. Endret 31. desember 2009 av PelsJakob Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Har ikke mer å bidra med enn å si at jeg veit at denne karen er fra Jugoslavia. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det er meget riktig. Siden ingen andre ser ut til å vite svaret, kan vi vel si at du var nærmest og dermed stiller neste spørsmål. Svaret er for øvrig Nikola Jovanović. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) feil tråd Endret 2. januar 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg vil ha navnet på de seks VM-vinnerne som har spilt for klubben vår. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg har fire av dem klare, men sliter med de siste to... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Fabien Barthez Laurent Blanc Bobby Charlton Nobby Stiles Kléberson Ooog... Faen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Silvestre, mon tro? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Alle fem Stonemeister nevner stemmer. Silvestre var ikke med i '98. Den siste er noe vanskelig. Kan gi noen tips: - Han spilte kun åpningskampen av verdensmesterskapet han deltok. - Han ble solgt videre til en annen klubb rett etter gjeldende VM. - Han spilte 113 kamper for oss. To hele sesonger, relativt fast. 35 mål. - Han blir ansett som en legende i sin første klubb hvor han spilte i 8 år. - Han har også vunnet øverste ligaen i England med to klubber. Endret 9. januar 2010 av PSV Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg vet hvem det er! Det er John Connelly. Han, Nobby og Charlton ble verdensmestere i '66. Det visste jeg, men jeg slet utrolig nok med å komme fram til at Barthez hadde blitt verdensmester. :!: Det riktige svaret blir altså: John Connelly Bobby Charlton Nobby Stiles Laurent Blanc Fabien Barthez Kléberson Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det er selvfølgelig helt riktig. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvor mange forskjellige nasjoner er representert i førstelaget vårt? (går ut fra "first team"-siden på manutd.com. England, Skottland, Wales og Nord-Irland telles som separate nasjoner). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 England Skottland Wales Nord-Irland Italia Frankrike Polen Brasil Portugal Bulgaria Sør-Korea Hvor nå enn Mame Biram er ifra Belgia (om De Laet gjelder) Serbia Nederland Irland Sliter med å finne flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå