Raste Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Slett... Endret 4. desember 2009 av Raste Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvorfor gidder du? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Schmeichel, er det ikke? Mener jeg har hørt det et eller annet sted. Fergie var fly forbanna på Peter fordi vi ledet stort mot Liverpool til pause, mens det endte uavgjort etter 90 spilte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Har ikke sett noe til Points det siste døgnet, så vi går videre. Nevn de fire personene som var managere i perioden mellom Busby (1971) og Ferguson. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Du må gjøre det litt vanskeligere Latias. Atikinson, Sexton, Docherty og O'Farrell. Jeg må dra nå, så ta en ny en du Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Da så. Hvem er dette? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Far til SAF? Fyren døde for over 90 år siden, så tviler litt på det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Grunnleggeren av Newton Heath? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Nei. Han var United-manager, president i Football League og visepresident i FA. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 John Chapman? Godt mulig du bare har plukket ut en helt random, men jeg tipper Chapman med tanke på at han var vår første manager utenfor England, skotte faktisk. Bildet tyder jo også på at det var lenge siden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Fornavnet er riktig, men det er ikke Champman. Fyren var engelsk, og den fjerde fulltidsansatte sekretæren i United. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Alle managerene våre etter Chapman har ikke hatt bart av det jeg har sett tidligere, med unntak av Bamlett som jeg tror hadde en. Det må være Bentley eller Robson dersom han hadde John som fornavn så da går jeg for Bentley. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Mannen til venstre bør være et velkjent fjes for dere alle. Han er personlig mitt idol og innehar nå drømmejobben min, men hva var det han først ble ansatt som i 2001 når han ankom Manchester United? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Var det reservelagstrener? Hvis ikke var han vel trener for u18? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå