Gå til innhold

Manchester United quiztråd!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er hverken 7 eller 13. Et hint er at dette var den siste sesongen før systemet med faste draktnumre ble innført.

Jeg har for øvrig ikke tilgang til forumet på noen timer nå, så jeg setter svaret i en spoiler og satser på at det bare er ærlige sjeler her. :)

Cantona var innbytter i debuten mot Manchester City. På denne tiden hadde de som startet kampen nr. 1–11, og innbytterne nr. 12–14. Nr. 13 var forbeholdt reservemålvakten. Cantona hadde nr. 12.

Lenke til kommentar

jeg prøver meg på 16 selv om jeg ikke har peiling og trodde han spilte med 7 fra starten :) Håper det er feil egentlig, hva er oddsen på at jeg skal svare riktig uten å se i spoileren :p

Edit: Det var feil, det var jo godt :wee:

Endret av Hans-o
Lenke til kommentar

Riktig, jeg fortsetter

Dette er kanskje et litt tvilsomt spørsmål siden det ikke er noe klart svar men men....

Jeg vil frem til spilleren som fikk det som blir sett på som den styggeste skaden i PL. Spilleren som ble skadet spilte for Coventry, men han ble skadet i en kamp mot oss. Hvem er han?

Lenke til kommentar

Godtar den. David Busst

Wis er neste

Wikipedia:

Two minutes into the match, Busst collided with United players Denis Irwin and Brian McClair, resulting in extensive compound fractures to both the tibia and fibula of his right leg.[2] It was however, not the break that ended his career, but infections suffered afterwards.[3] The match had to be delayed for 12 minutes while the blood was cleaned off the pitch. It is reputed that Manchester United's goalkeeper Peter Schmeichel vomited on the pitch upon seeing the injury and had to have counselling afterwards, along with a number of other players.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...