PelsJakob Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jøye meg. Nytt spørsmål: Hvilket draktnummer hadde Eric Cantona i sin United-debut? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg setter meg på nummer 13 faktisk Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det er hverken 7 eller 13. Et hint er at dette var den siste sesongen før systemet med faste draktnumre ble innført. Jeg har for øvrig ikke tilgang til forumet på noen timer nå, så jeg setter svaret i en spoiler og satser på at det bare er ærlige sjeler her. Cantona var innbytter i debuten mot Manchester City. På denne tiden hadde de som startet kampen nr. 1–11, og innbytterne nr. 12–14. Nr. 13 var forbeholdt reservemålvakten. Cantona hadde nr. 12. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Faen, måtte du sette den i spoiler? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) arg, close. Endret 3. desember 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Han kom inn som innbytter så han må være 12 eller 14. Jeg satser på 14. EDIT: Tok feil, argh. Endret 3. desember 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) jeg prøver meg på 16 selv om jeg ikke har peiling og trodde han spilte med 7 fra starten Håper det er feil egentlig, hva er oddsen på at jeg skal svare riktig uten å se i spoileren Edit: Det var feil, det var jo godt Endret 3. desember 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Han kom inn som innbytter så han må være 12 eller 14. Jeg satser på 14. EDIT: Tok feil, argh. Satser på 12 jeg da Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Riktig, jeg fortsetter Dette er kanskje et litt tvilsomt spørsmål siden det ikke er noe klart svar men men.... Jeg vil frem til spilleren som fikk det som blir sett på som den styggeste skaden i PL. Spilleren som ble skadet spilte for Coventry, men han ble skadet i en kamp mot oss. Hvem er han? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Er dette snakk om spilleren som krasjet med, var det Denis Irwin og McClair(?), og herpa hele beinet? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Du er inne på noe her ja. Peter den store spydde og måtte ha psykologisk behandling etter hendelsen. Kommer med youtube link når navnet er kommet. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ergelig, jeg har sett episoden, det er noe jævli greier ja. Men hva fyren het, jeg innbiller meg nå at han het dave et eller anna, men nærmere kommer jeg ikke uten google. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Har lest om det, Dave Bust eller noe sånt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Du er inne på noe her ja. Peter den store spydde og måtte ha psykologisk behandling etter hendelsen. Kommer med youtube link når navnet er kommet. Har ikke noe svar, men fy faen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Godtar den. David Busst Wis er neste Wikipedia: Two minutes into the match, Busst collided with United players Denis Irwin and Brian McClair, resulting in extensive compound fractures to both the tibia and fibula of his right leg.[2] It was however, not the break that ended his career, but infections suffered afterwards.[3] The match had to be delayed for 12 minutes while the blood was cleaned off the pitch. It is reputed that Manchester United's goalkeeper Peter Schmeichel vomited on the pitch upon seeing the injury and had to have counselling afterwards, along with a number of other players. Endret 3. desember 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvem var den ubenyttede innbytteren i finalen i 68' når Johnny Aston junior herjet med Benfica? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Violet? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jimmy Rimmer. Denne tidligere United-spilleren ble først sparket av Ferguson, men etter å ha bedt om unnskyldning ovenfor lagkameratene, hvor SAF tilfeldigvis overhørte ham, ble han tatt inn i varmen igjen. Hvem er det snakk om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå