Gå til innhold

Manchester United quiztråd!

Latias

Anbefalte innlegg

Edwin VDS er ikke langt unna har jeg hørt. (Noen uker, er det ikke? Ble nevnt sist united-kamp på C+.) Litt usikker på hvem som har den akkurat nå dog, tror det må være van der Gouw. Jeg kan ikke i farten komme på noen andre som har spilt etter fylte 39 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når vi var Newton Heath eller når vi hadde forandra navn til Manchester United? Jeg leste iallefall om en Alf Halbut for et par år siden, så jeg går for Halbut. James West var iallefall den første var iallefall den som satt i managerstolen i 1902 når vi ble Manchester United.

Lenke til kommentar

The next influential figure to arrive at United was Ernest Mangnall, who was appointed secretary in September 1903 but is widely acknowledged as being the club's first manager.

Jaja, sånn kan det gå. Har ei kjekk bok heime der det meste sånt står, så trudde eg hadde den. :p

Lenke til kommentar

Skal vi se. Ernest Mangnall, Busby og SAF er de eneste tre som har vunnet øverste divisjonen iallefall, så de to ytterligere utover Mangnall må være FA Cup vinnere.

Jeg vet at Atkinson vant noen ganger, men jeg vet så utrolig lite før min tid at jeg faktisk ikke vet hvem som har vært managere engang mellom Sir Matt Busby og Big Ron.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...