PSV Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Edwin VDS er ikke langt unna har jeg hørt. (Noen uker, er det ikke? Ble nevnt sist united-kamp på C+.) Litt usikker på hvem som har den akkurat nå dog, tror det må være van der Gouw. Jeg kan ikke i farten komme på noen andre som har spilt etter fylte 39 år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Gått lang tid nå... Hvem var Uniteds første manager? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ernest Mangnall. Usikker på stavemåte på etternavnet. Trur det var noko i midten også, men såpass huskar eg ikkje Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Feil, han var nr. 3 i rekken. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Når vi var Newton Heath eller når vi hadde forandra navn til Manchester United? Jeg leste iallefall om en Alf Halbut for et par år siden, så jeg går for Halbut. James West var iallefall den første var iallefall den som satt i managerstolen i 1902 når vi ble Manchester United. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Alf Albut (ikke Halbut) er riktig. Mente så klart når navnet var NH. Din tur. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 The next influential figure to arrive at United was Ernest Mangnall, who was appointed secretary in September 1903 but is widely acknowledged as being the club's first manager. Jaja, sånn kan det gå. Har ei kjekk bok heime der det meste sånt står, så trudde eg hadde den. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 James West var uansett før han som manager for United (ikke NH). Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Joda, eg har nok berre lest widely acknowledged, som Manutd.com skriver. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Kjører på med en middels en. Jeg vil ha førstellever fra finalen i 68'. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Har den kampen på DVD, så den er plankekjøring! Stepney-Foulkes-Sadler-Brennan-Dunne-Stiles-Charlton-Crerand-Best-Kidd-Aston Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Riktig selvsagt, fantastisk kamp. Jeg synes synd på de som ikke har sett den, har den på DVD selv. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 De legendariske managerene Sir Matt og Sir Alex har selvfølgelig vunnet mange troféer for United. Bortsett fra disse to er det tre andre managere som har klart å vinne minst ett trofé med klubben (teller ikke CS og lavere divisjoner her). Hvilke tre? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Skal vi se. Ernest Mangnall, Busby og SAF er de eneste tre som har vunnet øverste divisjonen iallefall, så de to ytterligere utover Mangnall må være FA Cup vinnere. Jeg vet at Atkinson vant noen ganger, men jeg vet så utrolig lite før min tid at jeg faktisk ikke vet hvem som har vært managere engang mellom Sir Matt Busby og Big Ron. Endret 2. desember 2009 av PSV Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Vant ikke Tommy Docherty noe? Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Mangnall, Docherty og Atkinson er riktig. The Doc vant FA-cupen én gang, i 1977, mens Big Ron vant den to ganger, i '83 og '85. Får vel gi den til Stonemeister. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Gir den til PSV, han hadde tross alt to av tre riktige og resonnerte seg godt fram. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvilken klubb har vi spilt flest ganger mot som ikke spiller i Premier League i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå