Limbeck Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det var det året vi ble bortdømt mot Porto. Vi kunne godt tatt den tittelen Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg skrev faktisk for hvilken klubb før jeg endra hele spørsmålet, og blingsa på blingsen tidligere, så ja, din tur Points. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Solskjær scoret som kjent 126 mål i United-trøya. Han var kjent som en som kunne komme inn fra benken og avgjøre kamper, en "super-sub". Men hvor mange scoringer har egentlig Solskjær som innbytter? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Den er hard! Men jeg satser på 46.... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det er helt riktig! Næææt Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det var nok 28 mål. Gjett hvem som så Season Review DVDer her om dagen. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 To United-spillere har nettet fire mål i en og samme kamp siden tusenårsskiftet, hvilke to spillere er det snakk om og hvilke to uheldige motstandere er det snakk om? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) cole, sunny Endret 1. desember 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Joda, det gjorde jeg. Endret 1. desember 2009 av Points Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 ehh nei. Sunny og Ruud Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 cole, sunny ehh nei Ingen av disse to er forøvrig riktig. Solskjær nettet riktignok fire mål ved to anledninger, men begge disse to var før tusenårsskiftet. (Everton i 99/00 og Forest i 98/99.) Oj, bare for å presisere: Det er snakk om to forskjellige kamper. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ruud Van Nistelrooy og Carlos Tevez (?) (satte ikke Tevez 4 mot Fulham ifjor?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Tevez scorte 4 mot Blackburn i ligacupen(?) ifjor. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Stemmer alt som er sagt, men hvem scorte Ruud mot? (Tevez -> Blackburn, Ruud -> ?) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Rutgerus mot Sparta Praha i CL tror jeg det var, han scorte iallefall alle målene våre i den kampen og Tevez mot B'burn. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvilken tidligere midtbanespiller og klubbnomade har bortsett fra å spille i Manchester United også spilt i Chelsea, Milan, QPR, Hibernian og Millwall m.fl.? Han begynte karrieren sin i Chelsea i 73'. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er vel Ray Wilkins? Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ganske sikker på at det er riktig, så jeg tar like godt og stiller et nytt spørsmål. Billy Meredith ble nevnt tidligere i tråden. Han er den eldste som har spilt for United noensinne. Mitt spørsmål er imidlertid dette: Hvem er den eldste som har spilt for United i etterkrigstiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå