PSV Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 van der Sar, O'shea, Rio, Vidic, Evra, carrick, anderson, ronaldo, rooney, giggs, ? evans, kuz?, berba, nani, scholes, en back (rafael?) og jeg-burde-spilt (tevez). fletcher spilte ikke pga. suspensjon, ikke hargy, tror det må være park? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Nevn minst fire spillere i troppen vår som har spilt i en Champions League-finale med andre klubber før de ankom Manchester United. (Jeg -tror- det er fire totalt, men nekter ikke for at jeg blingser.) Edit: Nåværende spillere såklart. Edit2: Skrev like gjerne om spørsmålet. Endret 1. desember 2009 av PSV Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Evra, vds, Hargreaves, Berba? EDIT: Næh. Ikke owen, litt korttenkt. Endret 1. desember 2009 av Points Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Evra, vds, Hargreaves, Owen? EDIT: Næh. Ikke owen, litt korttenkt. De tre første er riktig. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) I dagens tropp? Da er det vel bare Van Der Sar med Ajax og Hargreaves med Bayern? Evra også ja, men er det egentlig fler? Endret 1. desember 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Endra nå. Berbatov?! I dagens tropp?Da er det vel bare Van Der Sar med Ajax og Hargreaves med Bayern? Evra for Marseille og Berba for Leverkusen hvis jeg har rett. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) 2late men hazza, berba, evra, vds Endret 1. desember 2009 av Larsemão Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Evra, VDS, Hargreaves og Anderson Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Endra nå. Berbatov?! I dagens tropp?Da er det vel bare Van Der Sar med Ajax og Hargreaves med Bayern? Evra for Marseille og Berba for Leverkusen hvis jeg har rett. Ehm, jeg blingser. Dette er feil. Ingen har rett sålangt. Endret 1. desember 2009 av PSV Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Evra for Marseille og Berba for Leverkusen hvis jeg har rett. Marseille faktisk Var jo Monaco Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det er William Prunier Det er selvsagt riktig. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Evra for Marseille og Berba for Leverkusen hvis jeg har rett. Marseille faktisk Var jo Monaco Dette er forøvrig riktig. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Owen bør nesten godkjennes da Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Evra for Marseille og Berba for Leverkusen hvis jeg har rett. Marseille faktisk Var jo Monaco Haha selvfølgelig. Husker selvfølgelig ikke motstanderen heller i øyeblikket. Spansk lag. Jeg velger å skylde på trøtthet. Men det var det året der det var to tøyselag i finalen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Evra for Marseille og Berba for Leverkusen hvis jeg har rett. Marseille faktisk Var jo Monaco Haha selvfølgelig. Husker selvfølgelig ikke motstanderen heller i øyeblikket. Spansk lag. Jeg velger å skylde på trøtthet. Men det var det året der det var to tøyselag i finalen. Det var faktisk: Monaco - FC Porto Mourinho og Porto vant som du sikkert husker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Porto? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 HAHAHA, nå husker jeg det, men Points har da rett? Berbatov spilte for Leverkusen i 02', Evra for Monaco, Edwin med Ajax i 96' og Hargo med Bayern Munchen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Evra for Marseille og Berba for Leverkusen hvis jeg har rett. Marseille faktisk Var jo Monaco Haha selvfølgelig. Husker selvfølgelig ikke motstanderen heller i øyeblikket. Spansk lag. Jeg velger å skylde på trøtthet. Men det var det året der det var to tøyselag i finalen. Det var faktisk: Monaco - FC Porto Mourinho og Porto vant som du sikkert husker Nei fy faen nå er jeg på bærtur. Sikkert fordi Morientes spilte for Monaco (nå roter jeg det sikkert enda mer til for meg selv). Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Morientes spilte i Monaco på den tiden ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå