Gå til innhold

Manchester United quiztråd!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne man bruke spillere på prøvespill i ligaen i 95/96?

Når det gjelder svaret har jeg ikke peiling ettersom jeg ikke husker denne sesongen (Jeg var tross alt bare 5 år), men av det jeg har lest tidligere kan jeg bare huske troppen vår med spillere vi hadde signert og der var det bare en franskmann.

Lenke til kommentar

Tydeligvis kunne man det. Men han var uten kontrakt på tidspunktet, så det er mulig at han rent praktisk hadde en korttidskontrakt. Han fikk i alle fall ikke fornyet tillit etter de to kampene.

Ellers kan jeg jo komme med litt mer informasjon, siden denne åpenbart var litt vanskelig. Han fikk én landskamp for Frankrike, i 1992, og spilte for Auxerre i en årrekke (sammen med Cantona). Etter at han forlot United, var han innom både Danmark, Italia, Belgia og Skottland før han til slutt endte opp i Toulouse, der han spilte i fem år. Her er et bilde av ham:

n2218259961_32341.jpg

Lenke til kommentar

Jeg er tydeligvis den eneste som husker mannen. :)

Siden ingen ser ut til å klare det, kan noen stille et nytt spørsmål om de vil. Jeg venter med svaret på denne nøtten til etter kampen, i tilfelle noen vil prøve seg i mellomtiden.

Endret av PelsJakob
Lenke til kommentar
United lå under 3-0 til pause, men kom sterkt tilbake i andre omgang og vant kampen 5-3.

Hvem var denne kampen mot, og hvem var Uniteds målscorere?

Tottenham

Cole, Ruud, Veron, Beckham, Blanc

Husker komentatoren når Beckham scårte 3-5 målet.

"and thants goodnight Tottenham Hotspur"

Har også svaret på det forrige spørsmålet med hjelp av Google

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Jeg er tydeligvis den eneste som husker mannen. :)

Jeg husker han også. Har sett han på en gammel United-video jeg har liggende! :D

Siden ingen ser ut til å klare det, kan noen stille et nytt spørsmål om de vil. Jeg venter med svaret på denne nøtten til etter kampen, i tilfelle noen vil prøve seg i mellomtiden.

Det er William Prunier

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...