Hansoen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kjør på wisbatov, har ikke tid til å lage spørsmål, sitter på skolen og jobber med saker og ting, men akkurat det spørsmålet ligger tatovert i hjernebarken, så kunne ta meg tid til de 2 linjene Og disse 2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvem var den første kapteinen vår utenfor Storbritannia og Irland? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Helt korrekt, please carry on. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hva het den franske midstopperen som var på prøvespill i United rundt årsskiftet 1995/96, og som grunnet skadekrise i forsvaret fikk muligheten mot Queens Park Rangers i ligaen, og senere mot Tottenham, der han fikk mye av skylden for et pinlig tap? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kunne man bruke spillere på prøvespill i ligaen i 95/96? Når det gjelder svaret har jeg ikke peiling ettersom jeg ikke husker denne sesongen (Jeg var tross alt bare 5 år), men av det jeg har lest tidligere kan jeg bare huske troppen vår med spillere vi hadde signert og der var det bare en franskmann. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Tydeligvis kunne man det. Men han var uten kontrakt på tidspunktet, så det er mulig at han rent praktisk hadde en korttidskontrakt. Han fikk i alle fall ikke fornyet tillit etter de to kampene. Ellers kan jeg jo komme med litt mer informasjon, siden denne åpenbart var litt vanskelig. Han fikk én landskamp for Frankrike, i 1992, og spilte for Auxerre i en årrekke (sammen med Cantona). Etter at han forlot United, var han innom både Danmark, Italia, Belgia og Skottland før han til slutt endte opp i Toulouse, der han spilte i fem år. Her er et bilde av ham: Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Den der var vanskelig selv om man googler Men jeg fant han:) Endret 1. desember 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jeg er tydeligvis den eneste som husker mannen. Siden ingen ser ut til å klare det, kan noen stille et nytt spørsmål om de vil. Jeg venter med svaret på denne nøtten til etter kampen, i tilfelle noen vil prøve seg i mellomtiden. Endret 1. desember 2009 av PelsJakob Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 United lå under 3-0 til pause, men kom sterkt tilbake i andre omgang og vant kampen 5-3. Hvem var denne kampen mot, og hvem var Uniteds målscorere? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Tottenham var det mot... Ronaldo x2 Tevez x1 Rooney x2 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Tottenham Laurent Blanc var en av målscorerne om jeg ikke husker feil. Husker ikke de andre Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 United lå under 3-0 til pause, men kom sterkt tilbake i andre omgang og vant kampen 5-3. Hvem var denne kampen mot, og hvem var Uniteds målscorere? Tottenham på WHL. Veron, Beckham, Yorke, Blanc...og Nistelrooy. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Tottenham var det mot... Ronaldo x2 Tevez x1 Rooney x2 Han snakker om kampen i 2001. Tevez scorte faktisk ikke i den kampen i fjor tror jeg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) United lå under 3-0 til pause, men kom sterkt tilbake i andre omgang og vant kampen 5-3. Hvem var denne kampen mot, og hvem var Uniteds målscorere? Tottenham Cole, Ruud, Veron, Beckham, Blanc Husker komentatoren når Beckham scårte 3-5 målet. "and thants goodnight Tottenham Hotspur" Har også svaret på det forrige spørsmålet med hjelp av Google Endret 1. desember 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg er tydeligvis den eneste som husker mannen. Jeg husker han også. Har sett han på en gammel United-video jeg har liggende! Siden ingen ser ut til å klare det, kan noen stille et nytt spørsmål om de vil. Jeg venter med svaret på denne nøtten til etter kampen, i tilfelle noen vil prøve seg i mellomtiden. Det er William Prunier Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Ta neste, Limbeck. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Er kamp nå så bare tar noe enkelt. Hvem var manager før Fergie? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Ron Atkinson Jeg skal ha første-11'er og benk under CL-finalen 09. Endret 1. desember 2009 av Points Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå