Gå til innhold

PL: 29.11.09 v Chelsea, Emirates Stadium

invalid_user

Arsenal - Chelsea  

16 stemmer

1. 1. Arsenals beste spiller?

• Manuel Almunia
      0
    • Bacary Sagna
      0
    • Armand Traoré
      0
    • William Gallas
      4
    • Thomas Vermaelen
      0
    • Cesc Fabregas
      3
    • Alexandre Song
      2
    • Denilson
      0
    • Samir Nasri
      1
    • Andrei Arshavin
      2
    • Eduardo
      0
    • Theo Walcott (sub)
      1
    • Carlos Vela (sub)
      0
    • Tomas Rosicky (sub)
      3

Anbefalte innlegg

Åja, så et resultat forteller alt. Det visste jeg ikke, takk for det. Nu har jeg lært noe nytt.

Hør på dine egne i denne tråden. Gjorde dommeren noe med de tre målene? Nei. Kanskje en skal se på hva som skjedde på målene for å finne grunnen til hvorfor en tapte kampen.

Hvorfor gjorde dommeren en dårlig kamp forresten? Anelka skulle hatt et straffe. Ser du Chelsea-fans syter om det? Jeg nevnte det, som et forsvar på din paranoide dommerhets. Chelsea var best i dag - face it.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket spill? Jeg så Arsenal (slik jeg har sett dem tidligere i sesongen) i begynnelsen av første omgang. Etter det var det mer eller mindre Chelsea - med unntak av litt press rett etter pause. Chelsea hadde stålkontroll defensivt, og de scorte 3 mål. Arsenal produserte lite, og rotet det til på to av målene. Eduardo og Vela gjorde nada. Hvorfor er ikke det fortjent?

Dessuten: Skal en snakke om dommeren skulle Chelsea hatt et straffe, og kanskje ett til, som de ikke fikk grunnet at dommeren stod dårlig plassert. Det gjorde han ikke da Vela (?) falt...

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar
Det er like mye kontakt mellom Cech og Ivanovic som det er med Eduardo. Jeg mener det er feil avgjørelse. Men what else is new?

Hva i all verden har det å si hvor mye kontakt det er med Cech og Ivanovic? Hadde Ivanovic vært en motspiller ville det vel blitt frispark det også.

Overkjøring. Fullt fortjent resultat. Trist for dere at dere har RvP ute, tror han kunne gjort mye i denne kampen, men da måtte dere spilt annerledes. Chelsea har 10 mål på innlegg i år. Chelsea har 0 mål I MOT på innlegg fra motstander i år. Det er en grunn til det. Når innleggene dessuten stort sett er svært DÅRLIGE, så blir det for dumt.

For øvrig er det latterlig å insinuere at dommeren var pro-Chelsea her. Chelsea skulle hatt to SOLEKLARE straffer (Nedriving av Anelka og Vermaelen som river Terry ned med BEGGE hendene (står bak ham og gir ham en klem basically) på corner rundt 62. minutter. Dessuten flere frisparkavgjørelser som gikk feil vei, blant annet Mikel nede ved flagget i det 75. spilleminutt (en KOMPLETT uforståelig avgjørelse). En feildømt offside når Drogba kom igjennom i første omgang (før målene) var det også. Chelsea var et hakk over Arsenal i angrep i dag, og tre-fire hakk over i forsvar.

Har ikke ord om kampen... SKITTENT LAG!!!! ELENDIG DOMMER!! FUCK MORRAPULER DOMMERN!!!!!

Har ikke ord om kampen... SKITTENT LAG!!!! ELENDIG DOMMER!! FUCK MORRAPULER DOMMERN!!!!!

Så du kampen? Du må ha verdens aller, aller, aller tykkeste supporterbriller.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke nevnt noe om at vi skulle ha vunnet, ei heller om vi skulle ha straffe. Det har jeg sagt ikke noe om. Arsenal produserte lite, Chelsea produserte lite. Men likevel fikk Chelsea spille fotball, det klarte Arsenal ikke. For Chelsea fikk gjøre hva de ville med Arsenal. Uten at dommern setter en stopp for det.

Lenke til kommentar
Det er like mye kontakt mellom Cech og Ivanovic som det er med Eduardo. Jeg mener det er feil avgjørelse. Men what else is new?

Hva i all verden har det å si hvor mye kontakt det er med Cech og Ivanovic? Hadde Ivanovic vært en motspiller ville det vel blitt frispark det også.

Overkjøring. Fullt fortjent resultat. Trist for dere at dere har RvP ute, tror han kunne gjort mye i denne kampen, men da måtte dere spilt annerledes. Chelsea har 10 mål på innlegg i år. Chelsea har 0 mål I MOT på innlegg fra motstander i år. Det er en grunn til det. Når innleggene dessuten stort sett er svært DÅRLIGE, så blir det for dumt.

For øvrig er det latterlig å insinuere at dommeren var pro-Chelsea her. Chelsea skulle hatt to SOLEKLARE straffer (Nedriving av Anelka og Vermaelen som river Terry ned med BEGGE hendene (står bak ham og gir ham en klem basically) på corner rundt 62. minutter. Dessuten flere frisparkavgjørelser som gikk feil vei, blant annet Mikel nede ved flagget i det 75. spilleminutt (en KOMPLETT uforståelig avgjørelse). En feildømt offside når Drogba kom igjennom i første omgang (før målene) var det også. Chelsea var et hakk over Arsenal i angrep i dag, og tre-fire hakk over i forsvar.

Du må nesten bare se bort fra Fox, han mener noe ingen andre Arsenal-fans her mener.

Det var noen rare avgjørelser begge veier i dag, men ikke mer enn det pleier å være i fotball. Vi sitter jo begge med henholdsvis Arsenal- og Chelsea-briller på, og da blir det diskusjon.

Jeg sier ikke noe på at Arshavins mål ble annullert, men hadde ikke sagt noe på om det hadde fått gå heller. Eduardo hadde en høy støvel, men jeg ser ikke ordentlig om det er han eller Ivanovic som gjør at Cech mister ballen.

Ny keeper.

Ny spiss (gjerne på to meter). Så er vi der.

Lenke til kommentar

@Fox: Les innlegget til Herr Brun en gang til. Chelsea skulle nemlig hatt to straffer og har mest grunn til å klage på dommeren etter denne kampen. Noe vi ikke gjør, siden vi vant fullt fortjent.

@Taxmannen: Hadde heller ikke sagt noe på om Arsenal hadde fått målet - men det var en grei avgjørelse.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Som vanlig tar de i bruk skitne trikser, småtakling som setter stopp for vårt angrepspill. Besynderlig en såkalt proff dommer skal la det skjer! Samme mot ManU, og nå mot Chelsea. ARGH! Faen morrapuler hele gjengen!!!

At Mikel ikke har fått rødt kort, er utrolig. Samme gjelder Lampard og han serbisk horunge.

Er det en seier for fotball? Neppe!

Fittefaen pikkgigolo!

31629_2.jpg

Lenke til kommentar
Jeg har ikke nevnt noe om at vi skulle ha vunnet, ei heller om vi skulle ha straffe. Det har jeg sagt ikke noe om. Arsenal produserte lite, Chelsea produserte lite. Men likevel fikk Chelsea spille fotball, det klarte Arsenal ikke. For Chelsea fikk gjøre hva de ville med Arsenal. Uten at dommern setter en stopp for det.

Å skylle Arsenal tapet på Chelsea sitt "skittne" spel blir bare feil. Arsenal kommer med innlegg på innlegg fordi dei ikkje klarer å komme gjennom midten uten å bli taklet. Uten ein spelar på over 1.80 blir det bare meiningsløst å komme med innlegg. Chelsea var bunnsolide defensivt og gjorde ein veldig god jobb i å stanse Arsenal.

Lenke til kommentar

LarsP: I lolled.

Dommeren hadde flere avgjørelser i Arsenals favør enn i Chelsea sitt (av tvilsomme situasjoner), så jeg ser ingen grunn til å krangle.

Det morsomste er å lese United-supporterne egentlig. Når Fletcher og forsvaret spiller ut motstanderne så er det fantastisk. Når Mikel og forsvaret gjør det samme, så er det skitten, kynisk møkkafotball.

Chelsea lå mer bakpå i andre omgang enn i første omgang, men er ikke det naturlig når Arsenal presser så inni gamperæva? Denne kampen var på ingen måte slik som mot Barcelona på Nou Camp i mai, Chelsea etablerte angrepsspill og hadde hele midtbanen + Ivanovic over på Arsenal store deler av tiden i andreomgang. Men vi spilte jo fortsatt kynisk møkkafotball i følge enkelte.

Det må dere komme til vår tråd og rettferdiggjør det Chelsea har drevet på?

Ja. Det kalles diskusjon. Det er det et forum er til for. LarsP sitt innlegg var muligens litt vel provoserende uten annen mening (men fantastisk morsomt), men du må tåle at folk sier deg i mot.

Lenke til kommentar

Mutu, det har du rett i :) Chelsea var bunnsolid i deres egen banedel, men jeg snakker om midtbane. Spes Mikel. Som Herr Brun ikke skjønner seg på, "blant annet Mikel nede ved flagget i det 75.". fordi han brukte albue og arm til å slå Rosicky ned, sjekk gjerne kampen en gang til dere. Lampard, og han serbisk høyreback(Ivanioc eller noe) drev jævlig mye ettertakling, noe som irriterer meg! Og det verste av alt at dommeren lot det.

Traore gjorde det én gang og fikk med en gang gult kort. Det skjedde aldri med Chelsea, Mikel fikk til slutt et gult kort.

Lenke til kommentar
Åja, så et resultat forteller alt. Det visste jeg ikke, takk for det. Nu har jeg lært noe nytt.

Hør på dine egne i denne tråden. Gjorde dommeren noe med de tre målene? Nei. Kanskje en skal se på hva som skjedde på målene for å finne grunnen til hvorfor en tapte kampen.

Hvorfor gjorde dommeren en dårlig kamp forresten? Anelka skulle hatt et straffe. Ser du Chelsea-fans syter om det? Jeg nevnte det, som et forsvar på din paranoide dommerhets. Chelsea var best i dag - face it.

Det er ganske logisk at dere ikke syter over at dere skulle hatt straffe, når dere vant uansett.

Lenke til kommentar

I samme høyde som Rosicky hode, ja si det du! Ikke så rart at Rosicky ble forbannet!

Det morsomste er å lese United-supporterne egentlig. Når Fletcher og forsvaret spiller ut motstanderne så er det fantastisk. Når Mikel og forsvaret gjør det samme, så er det skitten, kynisk møkkafotball.

Vel, har alltid sagt det samme om dem. Spes Scholes, Evra og Fletcher.

Lenke til kommentar
Mutu, det har du rett i :) Chelsea var bunnsolid i deres egen banedel, men jeg snakker om midtbane. Spes Mikel. Som Herr Brun ikke skjønner seg på, "blant annet Mikel nede ved flagget i det 75.". fordi han brukte albue og arm til å slå Rosicky ned, sjekk gjerne kampen en gang til dere. Lampard, og han serbisk høyreback(Ivanioc eller noe) drev jævlig mye ettertakling, noe som irriterer meg! Og det verste av alt at dommeren lot det.

Traore gjorde det én gang og fikk med en gang gult kort. Det skjedde aldri med Chelsea, Mikel fikk til slutt et gult kort.

Slik eg oppfatter situasjonen ved hjørneflagget: Mikel er i duell med Rosicky om ballen. Mikel brukte albuen litt uten at linjedommer, som stod 1 meter frå situasjonen, reagerer. Deretter prøver Mikel å skjerme ballen, mens Rosicky bruker armene for å få Mikel vekk. Då bestemmer linjedommer, av ein eller annen merkelig grunn, å gi frispark, til Arsenal. Mikel blir forståelig nok fortvilt og når Almunia kommer og skal ta ballen blir ikkje situasjonen betre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Blir spennende å se United på Emirates. Jeg har nemlig tro på at Arsenal ikke kommer til å tape så alt for mye poeng hjemme i år (de ble jo også snytt på OT...)

Og vi ble snytt på SB.

Og vi ble snytt mot Lyon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...