Gå til innhold

PL: 29.11.09 v Chelsea, Emirates Stadium

invalid_user

Arsenal - Chelsea  

16 stemmer

1. 1. Arsenals beste spiller?

• Manuel Almunia
      0
    • Bacary Sagna
      0
    • Armand Traoré
      0
    • William Gallas
      4
    • Thomas Vermaelen
      0
    • Cesc Fabregas
      3
    • Alexandre Song
      2
    • Denilson
      0
    • Samir Nasri
      1
    • Andrei Arshavin
      2
    • Eduardo
      0
    • Theo Walcott (sub)
      1
    • Carlos Vela (sub)
      0
    • Tomas Rosicky (sub)
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som vanlig tar de i bruk skitne trikser, småtakling som setter stopp for vårt angrepspill. Besynderlig en såkalt proff dommer skal la det skjer! Samme mot ManU, og nå mot Chelsea. ARGH! Faen morrapuler hele gjengen!!!

At Mikel ikke har fått rødt kort, er utrolig. Samme gjelder Lampard og han serbisk horunge.

Er det en seier for fotball? Neppe!

Fittefaen pikkgigolo!

Lenke til kommentar

Aldri før har eg sett noko så talentlaust. Aldri.

Helvete frys over før vi vinn noko med dette laget.

Og Fox: Få haudet ut av ræva. Arsenal var WPENREPHINWRPHINWRPHIN så jævla dårlige at eg ikkje har ord. At Chelsea brukte skitne triks og lignande hadde ingenting å sei for resultatet. Vi kunne spelt i fjorten år og fortsatt ikkje scora.

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar
Har ikke ord om kampen... SKITTENT LAG!!!! ELENDIG DOMMER!! FUCK MORRAPULER DOMMERN!!!!!

Har ikke ord om kampen... SKITTENT LAG!!!! ELENDIG DOMMER!! FUCK MORRAPULER DOMMERN!!!!!

Ja, det var dommeren sin feil :roll:

Skulle Arsenal hatt et straffe, skulle jaggu Anelka det også.

Arsenal var best tidlig i førsteomgang, men Chelsea er solide bakover. Så kom målet; Drogba er noe heldig, men det var dårlig markering, og et fantastisk innlegg av A. Cole. På andre målet er det den gamle kjenningen A. Cole som legger inn nok et perfekt innlegg - og hva Vermaelen holder på med vet ikke jeg. Så satser Arsenal som forventet offensivt, og får et helt riktig annullert mål, før Drogba setter spikeren godt i kisten.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

HeHauken, veit ikke om du så kampen... Synes du seriøst at Mikel ikke skulle ha fått rødt kort?

Chelsea fikk spille som de ville, de fikk stoppe Arsenal med skiten midler som de ville og dommeren lot dem å gjøre.

Om du mener noe annet, er utrolig for meg.

Endret av Fox
Lenke til kommentar
HeHauken, veit ikke om du så kampen... Synes du seriøst at Mikel ikke skulle ha fått rødt kort?

Chelsea fikk spille som de ville, de fikk stoppe Arsenal med skiten midler som de ville og dommeren lot dem å gjøre.

Om du mener noe annet, er utrolig for meg.

Det som er utrolig for meg er at du ikke ser at dere tapte mot et bedre lag i dag. Mikel var klumsete og burde kanskje hatt det røde, men med unntak av starten på kampen i dag, var ikke Arsenal noe god.

0-3 er knus, og kan på ingen måte forsvares med dommerfeil. For dommeren gjorde faktisk en god kamp i dag. Ja, kanskje det skulle vært et straffe til hvert av lagene (Chelsea skulle hatt det først...), og Mikel gjorde mye rart. Men Arsenal tapte på dårlige markeringer, og et fantastisk frispark til Drogba.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Gjorde en god kamp? Herregud, er du blendet av ditt subjektiv syn?!?

iRoman, det er forskjell å være tannløse i framover enn bakover. Det er to ting, vi var elendige i framover. Men det betyr ikke at det var også dårlig i bakover.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...