Gå til innhold

PL: 29.11.09 v Chelsea, Emirates Stadium

invalid_user

Arsenal - Chelsea  

16 stemmer

1. 1. Arsenals beste spiller?

• Manuel Almunia
      0
    • Bacary Sagna
      0
    • Armand Traoré
      0
    • William Gallas
      4
    • Thomas Vermaelen
      0
    • Cesc Fabregas
      3
    • Alexandre Song
      2
    • Denilson
      0
    • Samir Nasri
      1
    • Andrei Arshavin
      2
    • Eduardo
      0
    • Theo Walcott (sub)
      1
    • Carlos Vela (sub)
      0
    • Tomas Rosicky (sub)
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har veldig lenge det beste spelet og manglar berre det lille ekstra på å komme til dei verkeleg store sjansane. Dessverre så er Chelsea mykje farlegare når dei først prøvar seg, og forsvaret dykkar ser ikkje heilt skjerpa ut i dag. Sagna er heldig som ikkje får straffe mot seg og Cashley får veldig mykje plass ute på sin kant. Det andre målet er sjølvsagt veldig uheldig, men det er ikkje så veldig unaturlig at begge måla kjem på akkurat same måten.

Lenke til kommentar

Haha, fy faen, som jeg savner Robin van Persie. Jeg forstår ikke all hypen rundt Eduardo, han er ingen klassespiss. Han er en klasseavslutter, men ingen som kan spille på topp i vår formasjon.

Kampen nå er heller ingen kamp for Theo. Ville hatt en Bendtner nå, men han er jo (selvfølgelig) skadet. Vi er utrolih uheldige med skader, det har vi vært i alle år. Fy faen. FY.

Og hva er det med at begge går vinkel- INN? for faen, hvorfor kan ikke marginene gå vår vei?

Får bygge lag til neste sesong nå, da ... Inn med Dzeko eller en annen relativt ung spiss som skal være veeeeldig god. Lykke til.

Lenke til kommentar
Det er like mye kontakt mellom Cech og Ivanovic som det er med Eduardo. Jeg mener det er feil avgjørelse. Men what else is new?

Nei, Anelka skulle jo hatt et straffe i første - så tror ikke du skal klage på dommeren.

Men det er et spark der - ergo kontakt og angrep på keeper.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...