Gå til innhold

PL: 29.11.09 v Chelsea, Emirates Stadium

invalid_user

Arsenal - Chelsea  

16 stemmer

1. 1. Arsenals beste spiller?

• Manuel Almunia
      0
    • Bacary Sagna
      0
    • Armand Traoré
      0
    • William Gallas
      4
    • Thomas Vermaelen
      0
    • Cesc Fabregas
      3
    • Alexandre Song
      2
    • Denilson
      0
    • Samir Nasri
      1
    • Andrei Arshavin
      2
    • Eduardo
      0
    • Theo Walcott (sub)
      1
    • Carlos Vela (sub)
      0
    • Tomas Rosicky (sub)
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg liker forsvarsrekka. Evt. bytte plass på Sagna og Eboue da sistnevnte er best på høyre(?).

Wenger har uttalt at han ser på Traore og Eboue som alternativer på høyrebacken i morgen.

Et alternativ er også å bytte ut Rosicky med Denilson. Tror vi kan trenge han på midten imorgen.

Var litt usikker selv, men jeg kom frem til at Rosicky er den spilleren med flest kvaliteter, og han har en arbeidsinnsats som vi trenger på midten. Denilson var god mot Standard Liège, men jeg tror ikke han er det beste alternativet mot et lag som Chelsea.

Lenke til kommentar

Jeg håper vi går ut med dette mannskapet på Ashburton imorgen:

Almunia

Sagna - Gallas - Vermaelen - Silvestre

Fabregas - Song - Denilson

Walcott - Eduardo - Arshavin

Silvestre bør få tillit på venstrebacken. Jeg stoler mer på han enn en Eboue ute av posisjon. Eboue har det med å være alt for het i toppen når han får tillit etter lang tid på benken. Da gir jeg plassen til en rutinert Silvestre, selv om jeg frykter at Traore spiller der.

Denilson har jeg valgt pga hans svært gode evne til å balansere laget vårt. Denilson er undervurdert blant mange, jeg mener han gjør en vel så god jobb som Song med de defensive oppgavene på midten. Han slår også aldri en feilpasning. Mot et så godt lag som Chelsea trenger vi tryggheten Denilson gir oss. Rosicky får begynne på benken, var ikke fornøyd med han mot Sunderland i det hele tatt.

Theo er vanvittig kampsugen, og med en god dag kan han skape total mayhem i Chelsea-forsvaret. Det gir ringvirkninger på hele motstanderlaget når vi har Theo på banen. Håper vi får en skjerpet Theo på banen imorgen, som kommer på helhjerta, sugende løp inne i boksen.

Lenke til kommentar
The system, with the limited Alexandre Song in the defensive midfield position ...

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, Song er en mye mer komplett spiller en det de fleste midtbane spillerene på Chelsea er, Essien er også den eneste jeg regner som bedre, og fortsetter utviklinga sånn blir han bedre. Han er også i bedre form en Essien imo ;)

Haha. Ok, greit nok å overdrive her siden han idioten som skriver artikkelen snakker piss. Hvordan kan han skrive artikler for en offisiell hjemmeside av en topp 4 klubb uten å ha sett Arsenal kamper i år en gang? Latterlig.

Anyway, Gooner for the day! Drep Chelsea, også får vi håpe at dommertrioen ikke ødelegger for dere som de gjorde når vi spilte mot akkurat det samme laget for 3 uker siden. Håper Song dreper midtbanen til Chelsea og at han blir banens beste! COME OOON!

Lenke til kommentar
The system, with the limited Alexandre Song in the defensive midfield position ...

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, Song er en mye mer komplett spiller en det de fleste midtbane spillerene på Chelsea er, Essien er også den eneste jeg regner som bedre, og fortsetter utviklinga sånn blir han bedre. Han er også i bedre form en Essien imo ;)

Du er jo like på bærtur som han på Chelseafc.com.

Lykke til, gutter! Måtte det beste laget vinne! Håper mest av alt på en kamp uten kontroversielle dommeravgjørelser.

Noen som vet hvordan det er med Lampard? Physioroom sier "doubtful", mens en Chelseafan jeg har snakket med sier han er klar.

Lotti sa på en pressekonferanse her om dagen at han var klar.

Lenke til kommentar
Gah... Jeg har en viktig geografiprøve i morgen, men det er umulig å konsentrere seg om vær og klima når jeg er så nervøs foran kampen!

Ser den. Har prosjektinnlevering til i morgen som kan sette hele standpunkt karakteren.

Nytter ikke å gjøre noe som helst når jeg både gruer meg og gleder meg til kampen.

Tror det blir en tøff kamp i dag, jeg tør nesten ikke å tippe på en stilling :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...