Din_Laban Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Etter litt dårlige erfaringer med 1Tb F1 disken til Samsung (disken døde for to dager siden etter å ha vært lettere sinnsforvirret flere ganger) så har jeg kommet over noen tester av Samsungs F3 der disse gjør det veldig bra på read/write mm. -er det noen som har F3 disker og eventuelt vært plaget med dem/hatt gode erfaringer med dem? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Ytelse er dessverre ingenting hvis de ikke holder seg. Jeg har hatt 4 F1 1TB disker i tillegg til 2 500GB som har kreppert i løpet av det siste året (2 av dem var DOA). Jeg har nå begynt å bruke WD disker (ytelse er ikke så viktig for meg på akkurat disse) og jeg kommer ikke til å gå tilbake til Samsung før de evt. viser til meget gode holdbarhetsstatestikker igjen. edit: Vet det var litt på siden av det du spurte om, men det er viktig nok info å få med seg Endret 27. november 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Som du, har jeg nokså blandede erfaringer med Samsung sine disker, spesielt F1. Mulig jeg bør holde meg til WD disker sånn for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Da er vel Western Digital Caviar Black 640 GB det beste valget ut fra denne testen. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Har kjørt Samsung i en årrekke nå, først ett 12-diskers raid med 500GB-disker og så ett 16-disker Zpool med 1TB disker, og den eneste disken som har krasjet for meg er en som falt ned fra ett bord. Starter overgangen til 1.5 TB nå, og kommer til å fortsette med Samsung. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Har 2 stk. 1TB F3 disker som jeg kjører i Raid 0. Er strålende fornøyd, ingen problemer så langt. Og sykt bra ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå