archanios Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Berre å gratulere med Youth Cup siger! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Får vel se en oppsummering på footytube senere. Regner med det legges ut der. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Morrison, Pogba og W.Keane er tre vi får sett mye til de kommende årene! God alle tre! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Får håpe Morrison slepp unda fengselstraff på onsdag då. Litt synd om karriera hans skulle gå i dass. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Funfact: Resultatet i dag (6-3 sammenlagt) er det samme som et visst ungdomslag fra 1992, det samme året som de siste på laget fra den årgangen legger opp, om Scholes faktisk legger opp, noe vi fortsatt ikke vet. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Klasse av unggutta, men vi får se om noen av disse tar steget. Det er veldig vanskelig å spå slike ting. Tunnicliffe er en personlig favoritt, og jeg har veldig sansen for Will Keane. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) FA Youth Cup - livestream Swansea - Man Utd i Fa youth cup. Har vært jevnt frem til 37 minutt hvor Utd goala 2 på 2 minutter. Assist fra vår egen M M Dæhli. Endret 2. februar 2012 av niko. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 1-5 full tid. Swansea ble for lette for oss. For mange forsvars tabber og for lite futt i midtbanen. De ble liggende i forsvar hele tiden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Må bare bumpe denne. James Wilson. 18 år. Putta hat-trick i kveld og har storspilt i det siste. Tenk en Welbeck som scorer mål. Han heter Wilson. 3 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Hadde glemt denne, liker smågutta våre. Noen som følger med ordentlig og kan si litt om våre mest lovende? Er så mange som blir roset på RedCafe nå at jeg ikke vet helt hva jeg skal tro på lenger. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Rothwell, Pearson, Pereira og nevnte Wilson har imponert meg de gangene jeg har sett dem. Janko (dog en smule oppskrytt) og Varela er også lovende. Med Lingard og Zaha tilbake så bør det være flere som banker på døra til A-laget før neste sesong. Nå må vi faen meg ta vare på disse gutta og ikke bare forkaste dem som Pogba og Dæhli. Håper de fortsetter storspillet utover våren og får muligheten i pre season slik som Januzaj. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 http://www.youtube.com/watch?v=DNHbvQ_1ENQ Fortjener å få sjansen på A-laget mot slutten av sesongen om han fortsetter i samme spor. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Hadde glemt denne, liker smågutta våre. Mhmm??? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Han virker å ha ett herlig førstetouch! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Etter de første 60 sekundene trodde jeg du var ironisk - elendige mottak og andre touch var en takling i halvparten av situasjonene. Var litt i tvil på om skuddet etter 1:10 var et skudd eller en demping... Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Hadde glemt denne, liker smågutta våre. Mhmm??? Mmmm. Gjør ikke du? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Digger Wilson. Var herlig å se han på benken mot Newcastle, regner med at debuten er rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Seier mot Spurs i kveld. Spurs med Dembele, Bentaleb og Fryers på banen, så det var en bra prestasjon! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Godt å se at vi har en del ungdommer som Moyes kan få ødelegge! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Seier mot Spurs i kveld. Spurs med Dembele, Bentaleb og Fryers på banen, så det var en bra prestasjon! https://www.youtube.com/watch?v=k3E0PuV9S1Q Fikk ikke sett kampen, men ingen bombe at Wilson var god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå