Gå til innhold

Manchester United U21-tråd

archanios

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pacheco herjer også i reserveligaen. Det sier vel sitt om nivået.

Pacheco har herjet i reserveligaen tidligere, det stemmer. I år har han vært litt mindre innvolvert, har på mange måter havnet midt i mellom reserve- og førstelag, uten å fått spille noe særlig på noen av frontene.

:ermm:

Lenke til kommentar

Pacheco herjer også i reserveligaen. Det sier vel sitt om nivået.

Pacheco har herjet i reserveligaen tidligere, det stemmer. I år har han vært litt mindre innvolvert, har på mange måter havnet midt i mellom reserve- og førstelag, uten å fått spille noe særlig på noen av frontene.

:ermm:

Hva er poenget? At du er uenig, eller at to stykker sier forskjellige ting..? :ermm:

Lenke til kommentar

Hehe, Shurger strikes again. Jeg har ingenting vondt å si om Pacheco, frisk spiller, potensiale osv. Nevertheless, Pacheco har aldri herjet ligaen i samme måte som det Obertan har gjort siden han kom (og særlig ikke slik Gabby har gjort i år). Jeg stiller meg ikke bak folk som svarer kulene med stats (ala "han har jo bare ditten og datten i målpoeng") for det er i bestefall en pekepinn eller et ekstra tilskudd i en diskusjon hvor alle parter har sett tilstrekkelig av begge spillerene (som jeg tviler er tilfelle her). Wilshere fikk vel en møljete tap-in i helga, men allikevel lyver den statistikken så det synger om guttevalpen. (jmf.) spilt strålende i offensive posisjoner. De kampene jeg har sett Pacheco (det blir en del siden nabo-barndomsvennen er 100% LFC + strålende spill for landslaget) har han som sagt vært rapp og frisk, men aldri (ikke ved et eneste tilfelle) vært overlegen ala f.eks. Ronaldo i PL i 42-sesongen som Gab. Tilbake til saken så har ikke Pacheco vært superior i samme gate som frassen.

Viktig tillegskommentar er at jeg aldeles ikke setter Obertan (mye/noe) høyere enn Pacheco på noen som helst måte.

Et billig argument, men jeg har aldri oppfattet deg som en av de mest opplyste her inne og i rettferdighetens navn har jeg hardt for å tro at du vet hvordan Obertan har spilt i år.

.. advarsel om setninger verre enn det Raste klemmer ut.

Endret av niko.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har heller ikke sagt det.

Jeg har sett Obertan i PL, og det har vært triste greier. Dog har jeg aldri fått sett Pacheco i PL, men jeg har sett en del reservekamper, og der har han vært meget frisk syns jeg.

Jeg regner med at du ikke forventer at jeg skal se united reservekamper? :whistle:

Lenke til kommentar

Mener du virkelig det er vås at Obertan har vært søppel i PL?

Haha, med all respekt å melde: Er du 5 år?

Om du klarer å vri (de noget kronglete) setningene mine til å bli "Obertan har vært god i PL", så tror jeg det er best at vi lar ballen ligge død. Ettersom du innehar samme logikknivå som en tilbakestående misjonær gir jeg meg her, men nei: Poenget er ikke at han har vært god (i PL) i år, som man også kan (om man er kapabell til å addere to og to) ressonere seg frem til i de foregående postene mine om han (ref. tragikomisk etc.). Poenget er at det er en vesentlig forskjell på Pacheco i reserveligaen (som har vært god) og Obertan i reserveligaen som på sin side løper fra alt og alle uten å blunke.

Beklager hvis det blir krasst, men det er en uting at fotballforumet har blitt en plass for svada og blind vås hvor det visstnok ligger null skam i å prate om ting man ikke har kunnskap om.

Lenke til kommentar

Mener du virkelig det er vås at Obertan har vært søppel i PL?

Haha, med all respekt å melde: Er du 5 år?

Om du klarer å vri (de noget kronglete) setningene mine til å bli "Obertan har vært god i PL", så tror jeg det er best at vi lar ballen ligge død. Ettersom du innehar samme logikknivå som en tilbakestående misjonær gir jeg meg her, men nei: Poenget er ikke at han har vært god (i PL) i år, som man også kan (om man er kapabell til å addere to og to) ressonere seg frem til i de foregående postene mine om han (ref. tragikomisk etc.). Poenget er at det er en vesentlig forskjell på Pacheco i reserveligaen (som har vært god) og Obertan i reserveligaen som på sin side løper fra alt og alle uten å blunke.

Beklager hvis det blir krasst, men det er en uting at fotballforumet har blitt en plass for svada og blind vås hvor det visstnok ligger null skam i å prate om ting man ikke har kunnskap om.

Hadde jeg bare vært 5 år hadde det vært greit.

Krasst er det nok ikke, du klarer bedre og jeg tåler mer. Jeg har bare en fuckings dårlig dag. Mtp jeg ikke har sett Gabby noe i reserveligaen så skjønner jeg ikke en gang at jeg skriver. Men det bli no slik.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...