Limbeck Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Man United reserves - Newcastle reserves 1-0 Gabby Obertan. ... det begynner å bli komitragisk. Det er vel bra at han gjør det bra på reservelaget? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Er vel mer det at han bøtter inn mål der, men greier absolutt nada på a-laget. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Jo, men reservelaget er noe annet enn a laget og om han hadde fått flere sjangser så hadde han nok spilt bedre også. Han har et veldig stort press på seg når han en sjelden gang får sjangsen Endret 21. mars 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Reservekampen endte 2-1 til United etter enda en Obertan-goal. Uavhengig av møkkaprestasjonene på førstlaget så er det herlig å se kontrollen han har i reserveligaen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Reservekampen endte 2-1 til United etter enda en Obertan-goal. Uavhengig av møkkaprestasjonene på førstlaget så er det herlig å se kontrollen han har i reserveligaen. Pacheco herjer også i reserveligaen. Det sier vel sitt om nivået. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Ehm, av det jeg ser på liverpool.no står han med 8+1 kamper og 3 mål... Stemmer det? I så fall er vel ikke det i seg selv spesielt imponerende? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Pacheco har herjet i reserveligaen tidligere, det stemmer. I år har han vært litt mindre innvolvert, har på mange måter havnet midt i mellom reserve- og førstelag, uten å fått spille noe særlig på noen av frontene. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Pacheco herjer også i reserveligaen. Det sier vel sitt om nivået. Pacheco har herjet i reserveligaen tidligere, det stemmer. I år har han vært litt mindre innvolvert, har på mange måter havnet midt i mellom reserve- og førstelag, uten å fått spille noe særlig på noen av frontene. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Imponerende å havne mellom reservelag og førstelag også. Altså, han er for dårlig for førstelaget men for god for reservelaget? Eh? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Pacheco herjer også i reserveligaen. Det sier vel sitt om nivået. Pacheco har herjet i reserveligaen tidligere, det stemmer. I år har han vært litt mindre innvolvert, har på mange måter havnet midt i mellom reserve- og førstelag, uten å fått spille noe særlig på noen av frontene. Hva er poenget? At du er uenig, eller at to stykker sier forskjellige ting..? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Hehe, Shurger strikes again. Jeg har ingenting vondt å si om Pacheco, frisk spiller, potensiale osv. Nevertheless, Pacheco har aldri herjet ligaen i samme måte som det Obertan har gjort siden han kom (og særlig ikke slik Gabby har gjort i år). Jeg stiller meg ikke bak folk som svarer kulene med stats (ala "han har jo bare ditten og datten i målpoeng") for det er i bestefall en pekepinn eller et ekstra tilskudd i en diskusjon hvor alle parter har sett tilstrekkelig av begge spillerene (som jeg tviler er tilfelle her). Wilshere fikk vel en møljete tap-in i helga, men allikevel lyver den statistikken så det synger om guttevalpen. (jmf.) spilt strålende i offensive posisjoner. De kampene jeg har sett Pacheco (det blir en del siden nabo-barndomsvennen er 100% LFC + strålende spill for landslaget) har han som sagt vært rapp og frisk, men aldri (ikke ved et eneste tilfelle) vært overlegen ala f.eks. Ronaldo i PL i 42-sesongen som Gab. Tilbake til saken så har ikke Pacheco vært superior i samme gate som frassen. Viktig tillegskommentar er at jeg aldeles ikke setter Obertan (mye/noe) høyere enn Pacheco på noen som helst måte. Et billig argument, men jeg har aldri oppfattet deg som en av de mest opplyste her inne og i rettferdighetens navn har jeg hardt for å tro at du vet hvordan Obertan har spilt i år. .. advarsel om setninger verre enn det Raste klemmer ut. Endret 22. mars 2011 av niko. 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg har heller ikke sagt det. Jeg har sett Obertan i PL, og det har vært triste greier. Dog har jeg aldri fått sett Pacheco i PL, men jeg har sett en del reservekamper, og der har han vært meget frisk syns jeg. Jeg regner med at du ikke forventer at jeg skal se united reservekamper? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg forventer at folk har selvrespekt nok til å ha bakgrunn for våset de spyr ut. 3 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Mener du virkelig det er vås at Obertan har vært søppel i PL? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Han mener vel at det er vås at Pacheco har herjet på reservelaget? 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Mener du virkelig det er vås at Obertan har vært søppel i PL? Haha, med all respekt å melde: Er du 5 år? Om du klarer å vri (de noget kronglete) setningene mine til å bli "Obertan har vært god i PL", så tror jeg det er best at vi lar ballen ligge død. Ettersom du innehar samme logikknivå som en tilbakestående misjonær gir jeg meg her, men nei: Poenget er ikke at han har vært god (i PL) i år, som man også kan (om man er kapabell til å addere to og to) ressonere seg frem til i de foregående postene mine om han (ref. tragikomisk etc.). Poenget er at det er en vesentlig forskjell på Pacheco i reserveligaen (som har vært god) og Obertan i reserveligaen som på sin side løper fra alt og alle uten å blunke. Beklager hvis det blir krasst, men det er en uting at fotballforumet har blitt en plass for svada og blind vås hvor det visstnok ligger null skam i å prate om ting man ikke har kunnskap om. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Mener du virkelig det er vås at Obertan har vært søppel i PL? Haha, med all respekt å melde: Er du 5 år? Om du klarer å vri (de noget kronglete) setningene mine til å bli "Obertan har vært god i PL", så tror jeg det er best at vi lar ballen ligge død. Ettersom du innehar samme logikknivå som en tilbakestående misjonær gir jeg meg her, men nei: Poenget er ikke at han har vært god (i PL) i år, som man også kan (om man er kapabell til å addere to og to) ressonere seg frem til i de foregående postene mine om han (ref. tragikomisk etc.). Poenget er at det er en vesentlig forskjell på Pacheco i reserveligaen (som har vært god) og Obertan i reserveligaen som på sin side løper fra alt og alle uten å blunke. Beklager hvis det blir krasst, men det er en uting at fotballforumet har blitt en plass for svada og blind vås hvor det visstnok ligger null skam i å prate om ting man ikke har kunnskap om. Hadde jeg bare vært 5 år hadde det vært greit. Krasst er det nok ikke, du klarer bedre og jeg tåler mer. Jeg har bare en fuckings dårlig dag. Mtp jeg ikke har sett Gabby noe i reserveligaen så skjønner jeg ikke en gang at jeg skriver. Men det bli no slik. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Shurger er søple dritings (100% seriøs), så ville ikke tatt det han skrev alt for seriøst. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Anderson med to mål og Obertan med ett mål og to assist for reservene mot City. Småpene mål og. http://www.youtube.com/watch?v=Xs7zTeBtw-0&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå