archanios Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Forholdsvis sterkt lag i kveld. Spent på fleire av dei som skal utpå, men kanskje spesielt om Obertan og Mame kan bevise såpass at ein eller begge kan vere aktuelle for benken på søndag eller neste helg. Forresten nokon som veit ein plass som viser reservane, eller var det sånn at den ikkje gikk i dag? Youth cup kampen med mange spanande spelarar visast jo på Viasat Fotball. Endret 28. januar 2010 av archanios Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Reserve-kampen går nå, var klar for at den skulle vises på Viasat, men der går jo FA Youth Cup, så da blir det heller å følge med på den. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Ja, dårleg formulert. Tenkte ikkje går på tv. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg må si at kampen på Altrincham fristet en god del mer, særlig etter Dioufs siste kamp. Synd det ikke ser ut til at den går på tv, ja :\ Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Vi skal ikke gjøre så denne tråden inkluderer U18 også da? Unødvendig med egen tråd for dem syntes jeg. Dem tapte forøvrig 0-1 hjemme mot liverpool idag. Scoring etter 86 minutter i en sjansefattigkamp hvor liverpool styrte. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hørte at Josh King ble skrytt opp i skyene av en eller annen knall som følger reservene. Han mente King er den som har imponert dem mest av reservene på mange år. De måtte tilbake til Norman Whiteside for å finne en som imponerte like mye i så ung alder. Vi får håpe de har litt rett.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 King skadet etter at Nils Johan Semb valgte å ta han ut og bruke han på landslaget, 5 dager etter at han returnerte fra skade til United. Klubben var selvsagt uenig, men det blåste Semb i og dermed endte Joshua opp skadet. Klubben er visstnok rasende, fordi han var på vei til å kunne slå igjennom på førstelaget. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Landslaget? Aldersbestemt eller førstelaget? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Oops, aldersbestemt selvsagt, mener det var en treningskamp. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Kveldens kamp er avlyst. Mame og Anderson (!) var blant de som skulle starte. http://united.no/united/nyheter/nyheter/reservekampen_avlyst Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Et par spørsmål. Blir Academy-kampene sendt på MUTV Online? Når starter kampen mellom WBA og United i dag? Jeg finner ingen tidspunkter.. :/ Edit: Fant ut at kampen skulle begynne 11.00 britisk tid, men den ble utsatt. Kjipe greier.. Endret 6. februar 2010 av jonastra Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Kamp startet akkurat nå mot everton. Obertan, Anderson og Diuof fra start. Kan følges på united.no, eller kanskje på stream. Fergie er på tribunen. Laget: Foster; De Laet, Gill, C. Evans, Fabio; Stewart, Anderson, Possebon, Obertan; Norwood, Diouf. Benken: Zieler, R. Brown, Moffatt, Wootton, Brandy. Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 2-0 og greier. Diouf mål Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Vant greit 2-0 da, anført av Obertan og Anderson. Etter det jeg leser så hadde united storkontroll og en del sjangser, men brant en del pluss god everton- keeper. Mye grisespill av everton som endte med rødt kort liten skade på De Laet, som fullførte, og Fabio som måtte ut. Diuof og Stewart scoret målene. Referat fra united.no: Anderson og United-reservene slo Everton enkelt 2-0 i regnværet på Moss Lane. Diuof og Stewart scoret målene for serielederen. Ole Gunnar Solskjær stilte med et sterkt mannskap mot Everton i kveld. Ben Foster, Anderson, Gabriel Obertan og Mame Biram Diouf var alle i startelleveren. Anderson og Obertan viste begge glimrende takter, og de to stod bak det aller meste som Manchester United skapte framover på banen. Braslianeren, som ikke har vært i Uniteds førstelagstropp på flere uker, spilte igjennom Diouf da serielederne tok ledelsen et par minutter før hvilen. 22-åringen var iskald og gjorde ingen feil alene med Evertons keeper. Scoringen kom i en periode der United lenge hadde stanget mot Evertons forsvarsmur. Men reservene var ikke fornøyde med å gå til pause med en 1-0-ledelse. Gabriel Obertan gikk på et langt løp og fant Cameron Stewart, som fikk nok rom til å finne veien til nettmaskene på glimrende vis på overtid i første omgang. Andre omgang ble preget av at Manchester United kontrollerte kampen. Laget spilte seg til flere store muligheter, men en opplagt Everton-målvakt sørget for at det "bare" ble 2-0. Seiren gjør at United rykker fra i toppen av reserveligaen. Ole Gunnar Solskjærs mannskap leder nå med fire poeng. KAMPFAKTA Manchester United 2 - Everton 0 43 min. 1-0 - Diouf 45 + 1 min. 2-0 - Stewart Laget: Foster; De Laet, Gill, C. Evans, Fabio (Brown 9 min.); Stewart, Anderson (Wootton 59 min.), Possebon, Obertan; Norwood, Diouf (Brandy 62 min.) Benken: Zieler, R. Brown, Moffatt, Wootton, Brandy. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Eikrem, Gill og De Laet nominert som Årets Reservelagsspelar (Denzil Haroun Reserve Player of the year) Manunitedyouth Endret 20. mars 2010 av archanios Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Artig at Eikrem gjør det såpass bra. Hadde vært artig med en debut i LC neste sesong. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Wolff Eikrem skadet og ute for resten av sesongen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Synd han ikke fikk sjansen i cupene. Satser på at han og King spiller LC neste sesong. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ser bra ut for reservene i år gitt! Tittelen på vei. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Man United reserves - Newcastle reserves 1-0 Gabby Obertan. ... det begynner å bli komitragisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå