Latias Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hvor har Eikrem og King tatt turen? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hvor har Eikrem og King tatt turen? U-landskamper kanskje Leste noe om at King var på U19 ihvertfall... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Haha morsomt å se Obertan vise triksene igjen for en artist. Forresten as we speak: MAME BIRAM DIOUF, løfter den enkelt på kanten av fem-meteren over Sunderlandkeeperen. Flott av Diouf. EDIT: MAME BIRAM DIOUF, MANNEN HAR FÅTT TRE MULIGHETER, 2 AV 3 SETTER HAN, RETT OG SLETT FANTASTISK. Det lukter mål av Mame. EDIT2: Half-Time Norwood og Obertan med assist, Diouf med begge målene. Diouf har hatt tre muligheter, tre av tre på mål, en corner og to mål har Diouf skaffet, ellers har han vært ganske usynlig fordi kampen er jevn og baneforholdene er dårlig, ellers har De Laet vært strålende defensivt, Dudgeon har også briljert defensivt, men som alltid så er han begrenset fremover. Det er uansett fint med en slik spiller som Dudgeon. Han gir virkelig alt. David Gray har vært god på høyrebacken og kommet til mange innleggsmuligheter, solid defensivt også. Gill har ikke hatt så mye å gjøre. Corry Evans og James tar den sentralemidtbanen greit. Corry har hatt noen flotte taklinger, litt Keano over han. Obertan med litt "skillwork". Norwood solid med innlegg og skapt rom for Gray på backen. Han hadde en stor frisparkmulighet, men gjorde ikke noe ut av den. Welbeck har hatt "Berba-touches" med flotte vendinger og bra arbeid, men så langt har han ikke fått målet. Welbeck er uansett en spiller jeg en dag tror vi ser i verdenstoppen. Amos hadde en flott redning og har ellers vært solid. Endret 21. januar 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Mame Biram Diouf! Welbeck spiller ballen inn i midten, Diouf lar den gå videre til Norwood som spiller den tilbake igjen og Diouf bare ruller den rolig i hjørnet, keeperen er sjanseløs. Det er et hattrick og kommentatorene sier hvordan han imponerer på trening, får Mame sjansen mot Hull fra start? Jeg håper iallefall det. Endret 21. januar 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Mame fra start, helt klart. Virker mer og mer som et røverkjøp. Ikke det at reservene til Sunderland er noen målestokk, men Mame har virkelig imponert. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Mame Biram ut med skade, vet ikke helt om det er alvorlig eller ikke med tanke på om han rekker Hull-kampen, muligens en strekk. Cameron Stewart inn. EDIT: Welbeck kunne fått gratis mål nå, men Obertan valgte å spille for langt mot Stewart som også kunne sentret til Welbeck så han fikk målet, men i stedet valgte han å kline den inn i nettveggen, supert Endret 21. januar 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Herlig av Mame! Noen som vet hvor jeg eventuelt kan se målene senere? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Welbeck skaffer en straffe, Hewson kom inn for et par minutter siden og satte den rolig i høyrehjørnet. EDIT: Føler virkelig Welbeck hadde fortjent mål i dag. Post-match intervju med Mame. Han er ydmyk og jeg tror han trives godt. Flott prestasjon av Mame Biram i dag og i England virker de entusiastiske ovenfor senegaleseren, selv om de der og nærmest får han til å virke norsk, "The man from Molde". Endret 21. januar 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Herlig av Mame! Noen som vet hvor jeg eventuelt kan se målene senere? Jeg er også veldig interessert i å få sett hat-tricken! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Leser litt frå diskusjon rundt Diouf på RedCafe no. Enkelte som meinar det er litt tidleg å stemple han som eit fantastisk kjøp, ettersom han berre har hatt omtrent seks touch på ballen, men om han fortsetter med den same mål-til-touch-ratioen, så må han jo bli legendarisk. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Diouf var jo heller ikke en spiss som var så fryktelig med i spillet i Molde heller, og det er det jeg liker med han. Han holder seg på topp og vil lage mål, noe man kunne se i dag, spesielt på løpene sine og hungeren etter å score mål. Etter 3 - 0 ble han vel avblåst for en offside og han var utrolig frustrert, det er et godt tegn. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Herlig av Mame! Noen som vet hvor jeg eventuelt kan se målene senere? Jeg er også veldig interessert i å få sett hat-tricken! http://www.youtube.com/watch?v=KilM5rDGtGI Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Da er det bekreftet at Eikrem ikke får spilt mot Stabæk, en ryggskade holder han ute av spill og det kan visstnok ta lang tid før han er tilbake igjen. Det er triste nyheter for oss som hadde planer om å få se han mot Stabæk, men satser på at det blir mye gøy allikevel. Jeg spurte Will Keane i går om han skulle være med til Norge når jeg samtidig gratulerte han med ny kontrakt, men han svarte bare "Cheers Mate!" så det blir spennende å se. Will er iallefall en spiller jeg virkelig har sansen for, en ekte målscorer. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Liten sjanse for en Diouf mot Stabæk og da tenker jeg, sitter vel på benken mot Arsenal. Eller hva tror dere? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Tviler på at Diouf er med til Norge. Han er nok utrolig nærme sin første start, og vil utvilsomt få flere innhopp fra benken. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Ja, blir ikke overrasket om han starter i morgen. Edit: Noen antagelser om hvem som blir med til Norge? Endret 22. januar 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Tror dessverre at Diouf blir i England, ja. Eller.. dessverre er det kanskje ikke, siden jeg unner han mer spilletid sammen med "de store gutta", og da er det flott om han får de 10-15 siste minuttene. Vil nesten tro at han får mer ut av det enn å spille en hel reservelagskamp mot et norsk tippeligalag. Forøvrig kan hvem som helst bli med til Norge, så det blir spennende å se hvem som kommer. Men noen antakelser har jeg jo. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ben Foster, Obertan og Mame er blant de som skal spille reservelagskamp ikveld; Disse starter kveldens kamp: Ben Foster, David Gray, Ritchie De Laet, Oliver Gill, Fabio, Cameron Stewart, Matt James, Corry Evans, Sam Hewson, Gabriel Obertan, Mame Biram Diouf Innbyttere: Ron-Robert Zieler, Scott Wootton, Joe Dudgeon, Oliver Norwood, Febian Brandy Kampstart klokken 20.00, og kampen er mot Bolton. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Looking forward to it, as always Håper på en god kamp fra Corry. Han var en villmann i forrige kamp og håper han fortsetter storspillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå