Gå til innhold

Manchester United U21-tråd

archanios

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle reserve - og Academykamper jeg har sett av hjemmekamper går på Moss Lane.

Academy også? Trudde dei blei spelt på Carrington.

Ah, godt mulig, får ikke sett så altfor mye Academy for tiden, så husker, men vet iallefall at FA Youth Cup-kampene våre blir spilt der, var iallefall slik sist.

John Cofie, ja. Jeg har sansen for han, og Fergie snakker jo varmt om han. Det er godt å se at spissene våre nedover ser talentfulle ut. Ajose var god i FA Youth Cup sist jeg så han, og scorte mål da også

Lenke til kommentar

Pogba var god. En av våre beste syns jeg. Målet var ikke mye å skryte av. Ei heller "assisten". Målet kom på dødball fra Oliver Norwood (?) og ble på tumlete vis scoret med rumpa. Assisten hans var en hodeduell som endte opp hos Nicky Ajosa. Pogba bommet også på en av de tre straffene United brant i straffekonken (tapte 3-2 etter å ha ledet 0-2).

Utenom en straffebom, en heldig scoring og en halvveis heldig assist syns jeg han spilte bra. Veldig underholdene og vant mange gode baller. Eikrem fortsetter å imponere, og Norwood kommer til å bli vår neste Becks.

Endret av niko_90
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har vel hatt ei rimelig lang pause no, så vidt som eg veit. Kampar som vart utsett før jul, og no lider vel dei også av kong vinters inntog i England. Litt usikker korleis dei ligger an på tabellen og sånn, men syns å huske at dei låg blant dei tre beste i sin divisjon.

Lenke til kommentar

Diouf saman med Welbeck på topp, medan Obertan startar på eine vingen for reservane mot Sunderland i kveld. Burde nesten prøve å få med meg den kampen. Er vel muligheiter for at SAF vil at Obertan og Diouf skal få litt kamptrening for å spisse dei litt i forhold til at dei mest truleg vil få eindel speletid utover våren for førstelaget.

United skal stille med dette laget: United: Amos; Gray, De Laet, Gill, Dudgeon; Norwood, C Evans, James, Obertan; Welbeck, Diouf.

Subs: Zieler, Moffatt, Stewart, Hewson, Macheda.

Lenke til kommentar

Jeg synes den er helt grei, kanskje fordi jeg liker å se en film i ny og ne hvis jeg kjeder meg på tv1000 eller at jeg nylig har blitt mye mer interessert i NFL, siden det trossalt ikke går noen kamper av ordentlig fotball midt på natta, iallefall ikke som jeg kan se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...