Latias Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Leeds i FAC = Jeg vil se King og Eikrem! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Alle reserve - og Academykamper jeg har sett av hjemmekamper går på Moss Lane. Academy også? Trudde dei blei spelt på Carrington. Ah, godt mulig, får ikke sett så altfor mye Academy for tiden, så husker, men vet iallefall at FA Youth Cup-kampene våre blir spilt der, var iallefall slik sist. John Cofie, ja. Jeg har sansen for han, og Fergie snakker jo varmt om han. Det er godt å se at spissene våre nedover ser talentfulle ut. Ajose var god i FA Youth Cup sist jeg så han, og scorte mål da også Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 niko: Korleis såg Pogba ut. Las at han scorte i debuten for reservane. Han har imponert for u-18 til no. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Pogba var god. En av våre beste syns jeg. Målet var ikke mye å skryte av. Ei heller "assisten". Målet kom på dødball fra Oliver Norwood (?) og ble på tumlete vis scoret med rumpa. Assisten hans var en hodeduell som endte opp hos Nicky Ajosa. Pogba bommet også på en av de tre straffene United brant i straffekonken (tapte 3-2 etter å ha ledet 0-2). Utenom en straffebom, en heldig scoring og en halvveis heldig assist syns jeg han spilte bra. Veldig underholdene og vant mange gode baller. Eikrem fortsetter å imponere, og Norwood kommer til å bli vår neste Becks. Endret 14. desember 2009 av niko_90 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvordan går det med reservene for tiden? Har ikke fulgt like godt med denne sesongen. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Har vel hatt ei rimelig lang pause no, så vidt som eg veit. Kampar som vart utsett før jul, og no lider vel dei også av kong vinters inntog i England. Litt usikker korleis dei ligger an på tabellen og sånn, men syns å huske at dei låg blant dei tre beste i sin divisjon. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ligger som nummer tre på tabellen, bak City og Liverpool som er på topp. Riktignok spilt en kamp mindre enn City. Viktig hjemmekamp mot Liverpool nå til torsdagen. Kjekk side. http://united.no/united/sesongen/reservene__1 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Reservane skal spele mot Stabæk siste helga i januar, så då må nesten dei som har mogelegheita ta turen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Med rimelig stor sannsynlighet er jeg i Oslo den helga Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Satser på å få det med meg, skal i så tilfelle ta en god del bilder og legge ut. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Diouf saman med Welbeck på topp, medan Obertan startar på eine vingen for reservane mot Sunderland i kveld. Burde nesten prøve å få med meg den kampen. Er vel muligheiter for at SAF vil at Obertan og Diouf skal få litt kamptrening for å spisse dei litt i forhold til at dei mest truleg vil få eindel speletid utover våren for førstelaget. United skal stille med dette laget: United: Amos; Gray, De Laet, Gill, Dudgeon; Norwood, C Evans, James, Obertan; Welbeck, Diouf. Subs: Zieler, Moffatt, Stewart, Hewson, Macheda. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Er MUTV eneste muligheten for å få sett reservelaget? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Viasat Fotball viser det meste av reservekampene, Jotun, men ellers så er det vel bare MUTV og de som har rettighetene til MUTV (Viasat i Norge) som viser reservekampene våre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Viasat Fotball Hater den drittkanalen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg synes den er helt grei, kanskje fordi jeg liker å se en film i ny og ne hvis jeg kjeder meg på tv1000 eller at jeg nylig har blitt mye mer interessert i NFL, siden det trossalt ikke går noen kamper av ordentlig fotball midt på natta, iallefall ikke som jeg kan se. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Livesport 24/7 viser også kampen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Snakker om det diskusjon.no anser som lovlige kilder til fotball... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Eg betalte på en viss sportssendingsside i vinterferien 2009 sist. Siden har eg hatt den gratis. DET er digg når man ikke kommer seg ut av huset for å se kampen! Har ikke Anal Digital Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Starting line-up: Amos, Gray, Dudgeon, De Laet, Gill, James, Norwood, Evans, Diouf, Welbeck, Obertan. Blir spennende dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå