Herr Brun Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Nå som vi i Chelsea-leiren har fått vår egen kategori, er det på sin plass med en formann. I denne tråden får folk nominere sine kandidater. Så får kandidatene svare for seg. Først og fremst: er vedkommende villig til å være formann? Og eventuelt litt valgkamp. Avstemning tar vi enten ved en poll, eller ved offentlig valg. Førstnevnte har fordelen at det er hemmelig, sistnevnte har fordelen at bare Chelsea-supporterne sin stemme teller. Diskuter her hvilken løsning dere ønsker. For å finne ut hva formannsvervet er for noe, henviser jeg til følgende tråder: Korleis skal ein best modere og styre fotball-kategoriane? Kandidaturtråden for Liverpool Kandidaturtråden for Manchester United Kandidaturtråden for Arsenal Endret 27. november 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg er arsenalsupporter og kan ikke egentlig si noe om saken, men jeg tror at Herr Brun passer perfekt som formann. En fornuftig, saklig fyr som har sakene sine under kontroll. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Du har ikke stemmerett, men du har talerett Takk for den, i alle fall. Jeg tror også jeg kunne gjort en god jobb som formann, hvis Chelsea-gutta vil ha meg. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Stemme: Herr brun Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Sa det i Chelsea-tråden og sier det igjen: Min stemme går til Herr Brun. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Først av alt synes eg Herr Brun har gjort ein strålende jobb så langt med å sette opp poster og det viser stort engasjement. Kunne godt tenke meg å være formann, men ser ingen grunn til at ikkje Herr Brun blir formann. Han er vel så vidt eg veit den største representaten for klubben på dette forumet og har veldig saklige innlegg som ein formann bør ha. Min stemme går til Herr Brun Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Herr Brun er en nykommer, men han får tommelen opp fra meg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg har LarsP sin back, Herr Brun har vist gode innleggs, og han virker som en very god kandidate til å bli formann! Du har min stemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå