Ringreven Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 For noen dager siden slutter skjermkortet mitt å virke, så jeg tenkte det var ødelagt og kjøpte dermed et nytt(Gainward 9500GT - 1gb, vifteløst) men nå finner ikke pcen det nye kortet og får dermed ikke brukt det Noen som har noen tips, løsninger, forklaringer setter jeg stor pris på dette! Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 For noen dager siden slutter skjermkortet mitt å virke, så jeg tenkte det var ødelagt og kjøpte dermed et nytt(Gainward 9500GT - 1gb, vifteløst) men nå finner ikke pcen det nye kortet og får dermed ikke brukt det Noen som har noen tips, løsninger, forklaringer setter jeg stor pris på dette! prøv å fjern gammel driver først: start/kontrollpanel/legg til fjern programmer Lenke til kommentar
Ringreven Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Har akkurat prøvd det du sa. men når jeg avinstallerer den finner pcen bare det gamle skjermkortet som er fysisk fjernet fra pcen.. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Har akkurat prøvd det du sa. men når jeg avinstallerer den finner pcen bare det gamle skjermkortet som er fysisk fjernet fra pcen.. har du sett om plug and play er enablet i bios? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå