Gå til innhold

Bygge kabinett

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg måtte ha noe å bedrive tida med i sommer :)

Noen som har noen tips om hvor jeg kan skaffe slikt som vinkeljern, aluminiumsplater o.l? Og generelle tips om hvordan det bør gjøres for at det skal bli et bra resultat!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt på noe av det samme:D

jeg skal gå til en blikkenslager, de kan kutte til alle platene i perfetk fasong. Personlig så vil jeg bruke poppnagler i sort farge. jeg syntes dette er virkeligt stilfullt.

lykke til med ditt prosjekt :p

Lenke til kommentar

Tar nokk litt tid å bli ferdig, men har fikset meg hovedkortplate. Skjærer ut den som står i det gamle Simens kabinettet jeg har stående! :D Poppnagler funker, men jeg satser på å skru det sammen. Blir så meget mer enkelt vist jeg vil bygge på litt senere...

Lenke til kommentar

Hvordan skal man lage slik at man ikke ser skjøtene? Spesielt på døren blir nok dette bli vanskelig? Hva slags sveiseapparat kan man bruke? Jeg har ett som bruker slike tynne stenger, som man stikker inn eller no, greia går på strøm. Kan denne brukes?

Lenke til kommentar

Jeg satser på å kjøpe litt tykk aluminium, skråsage der kantene møtes, gå hardt på med slipepapir for og til slutt legge silikon i skøyten der det trengs før lakering! Tenker det gjør susen, jeg... Lurer på å bygge inn en vantank i bunnen også, men det får jeg se om jeg gidder å gjøre 8)

Lenke til kommentar

prøv å skaff noe avkapp da det får du sikkert mye billigere en hvis du kjøper plater.. jeg fikk priser på jobb . 1x2meter 1mm tykke plater

kostet 500kr ikke inkludert moms. å hvis jeg skulle ha 2mm tykke

kostet det 1000kr. så prøv å få noe avkapp en plass du. hvis ikke

blir det kabbiset j**elig dyrt.

jeg snakker om aluminiums plater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...