Gå til innhold

noen som leter etter ett prosjekt?


Anbefalte innlegg

fikk en ide her, da jeg brukte en tjeneste på nettet: ett program som gjør youtube (myspace og annet også) videoer om til mp3! er allerede ein nettside der man kan gjøre det, og det er allerede programmer som gjør det, ja jeg er klar over det! men på dette programmet hadde jeg tenkt at man ikke trengte å laste ned, men bare kopierte linken og limte inn! noen som tar sjansen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For sent...

Ta en hvilkensomhelst youtube video, bytt adressen fra youtube.com til kickyoutube.com (la resten være som den er) så får du opp en side med valg hvor man kan laste ned videoen, lyden etc.

 

Og hvis du hadde tenkt å lage en webapp så tror jeg du er litt i feil forum... Har ikke sett så mange c++ webapps...

 

-C-

meningen med prosjektet var egentlig at man ikke trengte å gå på en nettside men bare kopierte linken til videoen og puttet den i ett program man har liggende på pcen og trykke på last ned, så laster den ned lyden fra videon i mp3 format

Lenke til kommentar
<snip>

meningen med prosjektet var egentlig at man ikke trengte å gå på en nettside men bare kopierte linken til videoen og puttet den i ett program man har liggende på pcen og trykke på last ned, så laster den ned lyden fra videon i mp3 format

 

VLC kan vel brukes til å splitte ulike deler av en film.

 

Når det er sagt så har jeg lest om et nytt (maks 4 mnd gammelt) program som gjorde noe sånn som du nevner, men bedre. Det søkte gjennom ulike lovlige steder som f. eks. youtube og ga deg musikk filene enkelt og lovlig? uansett så husker jeg ikke navnet, men jeg leste om det på en norsk side... digi.no eller itavisen tror jeg.

 

Når det er sagt så blir kvaliteten så som så

Lenke til kommentar
Vil ikke virke bitter her, men:

1. Er C++ riktig verktøy til dette?

2. Er det virkelig et nyttig program?

Youtube er ikke beste kilden til lydopptak.

visst piratebay (som er eneste kilden til musikk som jeg vet om nå, som mininova måtte fjerne all ulovlige torrents) blir lagt ned kan det bli nyttig ja, og, ja, jeg vet at noe av musikken på youtbe ikke er den beste, men noen ganger kan den være god og det gjelder ikke bare youtube, men andre video steder.

 

er ikke sikker på om c++ er rett værktøy men trenger ikek være det, kan være hvilken som helst men det må fungere, skjønner du?

Lenke til kommentar
Dersom du ikkje veit om fleire side med gratis filnedlasting enn pb og mininova burde du utforske nettet litt meir ;)

vel, er VELDIG fornøyd med pb bortsett fra når det gjelder musikk, man får jo ting som ikke inneholder sangen man søker etter! lette etter en sang (husker ikke navnet i farten) og fikk en cd (eller flere) fra ett band jeg ALDRI har hørt om!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...