Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Zyxel P2602HWT, Telenor, modem resettes igjen og igjen

Anbefalte innlegg

Zyxel P2602HWT, Telenor

Telenor har allerede gitt tilbakemelding om at de antagelig vil bytte ut modemet med et nytt, men jeg synes jo at det er rart at adsl modemet nå har begynt å omstarte seg igjen og igjen med kun få minutters mellomrom.

De sa det kunne være en oppgradering av modemet og at noe har gått galt eller noe.

Lurer bare på om flere har opplevd det samme. Modemet mitt er jo ikke så gammelt, lurer på om det er kun 5-6 måneder gammelt.

Har forsøkt en ordentlig reset av modemet med å slå av strømmen, holde inne reset knappen, slå på strømmen igjen og holde knappen inne videre i 15 sekunder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme problem som deg, har byttet 3 stk. Det som jeg har nå fungerer noenlunde greit. Men Memory Usage blir bare mer og mer, sist var det 140%(?) før jeg oppgraderte til siste firmware. Vet ikke om det viste bare feil.

Endret av Maika
Lenke til kommentar

Jeg ser at memory usage ligger på 87% nå. Skal følge med hva som skjer.

Jeg ringte Telenor og spurte om kanskje Opera Unite kunne være en årsak til at adsl modemet reset'a seg selv hele tida, men de trodde ikke at dette kunne være tilfelle. Jeg slår av Unite og ser hva som skjer. Var jo litt pussig at problemene starta rundt samme tid som jeg installerte opera 10.10.

Firmware er:

ZyNOS Firmware Version: V3.70(ASC.4) | 09/10/2009

DSL Firmware Version: Danube_ADSL 2.1.4.6.1.2 14/12 8:37

Model Number: P-2602HWT-F3

Lenke til kommentar

Ver. 5 kom for 2 dager siden

Tror ikke det har noe med opera å gjøre. jeg koblet fra alle kabler og startet opp modemet, likevel restartet det hele tiden

Firmware er:

ZyNOS Firmware Version: V3.70(ASC.4) | 09/10/2009

DSL Firmware Version: Danube_ADSL 2.1.4.6.1.2 14/12 8:37

Model Number: P-2602HWT-F3

Endret av Maika
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...