Alkjeks Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Før eller siden vil vel alle de store fildelings sidene være borte, er vel bare et spørsmål om tid. Kanskje, kanskje ikke. Men det vil uansett ta lang tid, og i mellomtiden popper det opp nye sider samtidig som de som er små idag blir større og større. En evig kamp, med andre ord. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 At de største i dag en gang kommer til å bli borte er vel fakta. Ingenting varer evig. Men, det kommer jo som sagt opp nye sider etterhvert som gamle forsvinner. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 At de største i dag en gang kommer til å bli borte er vel fakta. Ingenting varer evig.Men, det kommer jo som sagt opp nye sider etterhvert som gamle forsvinner. Det beste ville seff vært om de fikk fjernat alt og erstattet det med torrent sider hvor man betaler for filmene. Vist man i tilleg klarer å kutte prisene betraktlig så er det sånn det skal være. Vist det kommer en sånn side vil jeg bruke den og betale så lengt jeg har råd. Er ganske sikker på at jeg ikke kommer til å laste ned ulovlig når jeg er ferdig med utdanninegn og har komt meg i jobb. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Burde vært en lov om at filmer som er over 10/15 år burde kunne lastes ned gratis. Samme med musikk. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 De burde i hvert fall ikke være tvunget til å fjerne materiale som ikke er mulig å få tak i på andre måter uansett. Hva er vits med copyright på materiale som ikke selges, eller en gang gis bort lenger? Lenke til kommentar
Syn Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Torrent-nettstedet Mininova er blitt tvunget til å fjerne alle ulovlige torrenter. Les mer Vent.. Betyr dette at det finnes lovlige torrenter på mininova? Endret 28. november 2009 av Syn Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Tja, gratis programvare? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det finnes i stor grad. Mange Linux-distroer og freeware/shareware. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 I tillegg har jo også Mininova det de kaller Content Distribution, hvor man kan legge ut materiale man har produsert. Dette har eksistert en periode allerede, og derfor er de torrent-ene som er del av dette ikke fjernet. Er vel ca. ti tusen, i forhold til før da det var over én million torrents totalt. Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Hvem ville vel at mininova skulle dø ut? Endret 29. november 2009 av Shushi Lenke til kommentar
Vgst Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Mininova som det var vil bli dypt savnet. men personlig liker jeg Torrentleech best! Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fatter ikke at folk bruker torrents når det fins usenet Bruker forsåvidt demonoid hva public trackers angår. Skjønner ikke helt usenet for nedlasting av piratkopier, ligger dataene på sentrale servere på lynraske linjer og man betaler for tilgang til disse? I så fall må jo grunnen til at det ikke blir gjort clampdown på dette at max 1% av internettbrukere i dag aner hva news er. Lenke til kommentar
Iceman23 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 En veldig trist nyhet dette her, håper den kommer tilbake en vakker dag... Men skal du laste ned serier så er eztv tingen, for dei har ikke noe annet Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 En veldig trist nyhet dette her, håper den kommer tilbake en vakker dag... Men skal du laste ned serier så er eztv tingen, for dei har ikke noe annet De bruker Thepiratebay :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå