Gå til innhold

Mininova fjerner ulovlige torrenter

Anbefalte innlegg

Før eller siden vil vel alle de store fildelings sidene være borte, er vel bare et spørsmål om tid.

Kanskje, kanskje ikke. Men det vil uansett ta lang tid, og i mellomtiden popper det opp nye sider samtidig som de som er små idag blir større og større. En evig kamp, med andre ord.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At de største i dag en gang kommer til å bli borte er vel fakta. Ingenting varer evig.

Men, det kommer jo som sagt opp nye sider etterhvert som gamle forsvinner.

Det beste ville seff vært om de fikk fjernat alt og erstattet det med torrent sider hvor man betaler for filmene. Vist man i tilleg klarer å kutte prisene betraktlig så er det sånn det skal være. Vist det kommer en sånn side vil jeg bruke den og betale så lengt jeg har råd. Er ganske sikker på at jeg ikke kommer til å laste ned ulovlig når jeg er ferdig med utdanninegn og har komt meg i jobb.

Lenke til kommentar

I tillegg har jo også Mininova det de kaller Content Distribution, hvor man kan legge ut materiale man har produsert. Dette har eksistert en periode allerede, og derfor er de torrent-ene som er del av dette ikke fjernet. Er vel ca. ti tusen, i forhold til før da det var over én million torrents totalt.

Lenke til kommentar
Fatter ikke at folk bruker torrents når det fins usenet :hmm: Bruker forsåvidt demonoid hva public trackers angår.

Skjønner ikke helt usenet for nedlasting av piratkopier, ligger dataene på sentrale servere på lynraske linjer og man betaler for tilgang til disse?

I så fall må jo grunnen til at det ikke blir gjort clampdown på dette at max 1% av internettbrukere i dag aner hva news er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...