HDSoftware Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Folkens...... Vi har noen ansatte som sitter i et kontor landskap som opplever masse problemer med sine Logitec tastatur og mus. De har alle samme utstyr og opplever rett og slett at musemarkør slutter å bevege seg, eller i beste3fall beveger seg hakkete. Tastaturene slutter å skrive etc. etc. Min første tanke er jo selvsagt at utstyret forstyrrer hverandre. Så hva kan dere annbefale? Disse jentene liker å ha musa og tastaturet trådløst så jeg er derfor på leting etter utstyr som virker godt i kontorlandskap. Alle annbefalinger tas imot med stor takk... [edit] Selv bruker jeg kunn Microsoft maskinvare og har vel egentlig aldri hatt problemer, men det kan ko selvsagt være fordi jeg er den eneste med Microsoft keyboard og mus ;-) Endret 27. november 2009 av HDSoftware Lenke til kommentar
Largie Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg var innom et kontor med lignende problem, de hadde kjøpt inn underlagt fra Ikea som innholdt en stor metallplate. Den + mobiltelefonen gjorde at signalene ikke funket. Sjekk underlagt og om mobiltelefonen pleier å ligge mellom sender & bruker... Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Takker for hurtig svar, men jeg har vert og observert problemet og ser ingen mobil telefon i umiddelbar nærhet. Kan det være at en mobiltelefon liggendes på et annet kontor kan gjøre dette ? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Det var underlaget i metall som var main-killer på det andre stedet. Se etter sorte plater med hvit søm på sidene. De dreper signaler Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 de har ikek slike plater. Kunn de "kjedelige" blå mattene som ser ut som er klippet ut av en treningsmatte som alltid følger med nye maskiner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå