Stianbl Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hei hei, Driver å stresser som en tulling her.. Er ute på tur, og har ikke min maskin med. bare en vanlig familie laptop. har aldri tenkt over det før, siden trådløst nett fungerer bra, men jeg finner ikke noe nett når jeg kobler via kabel? Ser ikke ut til at nettverkskortet er installert en gang, og har prøvd alle mulige drivere uten noe endring. Når jeg kobler i kabelen begynner de 2 små led'ene å blinke, og indikerer trafikk/aktivitet, men jeg har ikke noe ikoner her som sier at jeg er koblet til noe, og ingen tilkoblinger. noen som kan hjelpe meg med dette? Sitter på trådløst nå, men dte er via naboen.. Vil helst tilbake på kabelen her.. Er i korea en tur. har 100 mbit linje!! o.O Så ja, vil gjerne prøve å få det til. Har en annen maskin her, min fars, som fungerer fint over kabel, men den bruker han på jobb, så den kan ikke jeg bruke. Takker for all hjelp, Her er litt mer info: Maskin: HP Pavilion dv6000 Windows XP Pro SP3 Lenke til kommentar
Stianbl Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Neh, etter å ha prøvd alt jeg kan finne av hjelp på netter gav jeg opp. Følte det uansett var på tide å installere Windows 7. Kjører windoes 7 på min bærbare, og det er overraskende en fryd. Så nå er det Windows 7 på denne maskinen også, og det første som skjedde når jeg starta var at den fant alt av nettverk, og installerte alle drivere som trengtes uten noe knot. Windows 7 er så absolutt ett flott system. Endelig noe bra fra Microsoft igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå