TheCatIsALie Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg har spilt inn masse fra et spill. Jeg har flere 3,9GB videofiler. Men videoene er i 1280*1024(tror jeg) pga mw2 kjæsja hvis ikke.. Men jeg vil ha dem i 1280*720. Jeg har allerede dubba flere med virtualdub, men jeg likte ikke kvaliteten. Brukte MPEG4 - for stor fil, Divx-error, H264 - stoor fil. Hva gir bra kvalitet og fin størrelse? Jeg ville gjerne gjort dette i Premiere Elements, men fant ikke mulighet. Jeg vet Vegas Pro kan dette, men har for mye problemer med det programmet. Lenke til kommentar
tole Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Du kan klare å skvise ut veldig bra kvalitet på ganske små filstørrelser med H264, men da må du vite hvilke parametre i codec'en du skal skru på. H264 skal være mye mer effektiv enn MPEG4, så du har nok ikke justert quality-parametret eller strupet bitraten nok. Kjør også two-pass når du komprimerer med bitrate, så får du best mulig kvalitet. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Brukte noe lossless greier jeg. Fant en guidesak som gå bra kvalitet.. må finne den igjen og lagre instillingene. bruker nå MPEG 4 og får helt fin kvalitet, men ikke perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå