Markelure Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) steng Endret 3. juli 2010 av Markelure Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Greit om bildene dine fungerer! Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 (endret) .. Endret 3. juli 2010 av Markelure Lenke til kommentar
sToned-_- Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Den er p0rno den sykkelen din ! Men kjøpte du skinndressen? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 ble ikke noe den fåreløbig Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) .... Endret 3. juli 2010 av Markelure Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Skjønner _faen_ ikke hvorfor folk skal henge opp skiltet sitt slik at man ikke kan se reg.nr.?? Eneste grunn til at man gjør det er vel for at snuten ikke skal se det når man kjører ulovlig/som en idiot/har trim. Slike folk skulle blitt skutt på stedet. Skulle jaggu meg vært ulovlig å sette skilt slik. Lenke til kommentar
sToned-_- Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det er ikke for at politiet ikke kan se skiltet, men for at det store vraket av 1 skilt skal passe bedre inn med formene osv Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Skjønner _faen_ ikke hvorfor folk skal henge opp skiltet sitt slik at man ikke kan se reg.nr.?? Eneste grunn til at man gjør det er vel for at snuten ikke skal se det når man kjører ulovlig/som en idiot/har trim. Slike folk skulle blitt skutt på stedet. Skulle jaggu meg vært ulovlig å sette skilt slik. chill down a bit da. har faktisk møtt politiet med det skiltopphenget og jeg ble ikke stoppet eneste grunnen til jeg har det er at det er sykt fint. originale skiltoppheng er drit stygge og er 5kg plast. tøff på nett er du værtfall, det skal du ha Lenke til kommentar
bjarni Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 jaja hvordan gikk dette trimme prosjektet ditt da:? toppfart-trimming osv fikk du gjort alt på listen din? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 mopeden er solgt for ei stund si. helt glemt ut denne tråden kan stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg