S. Vega Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Har egentlig aldri vært noe særlig begeistret for å lese bøker, men i det siste har interessen økt. Og siden jeg er filmnerd så passer det meg ypperlig å lese filmatiserte bøker. Har bestilt meg Fight Club og I Am Legend, så gleder meg til de dumper i postkassa! Men vil gjerne lese flere gode bøker, så er det noen her som har noen å anbefale? Endret 27. november 2009 av Petters189 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Det hjelper lite å jukse med mellomrom mellom ordet og punktum. Treordsregelen gjelder fortsatt. Fikset på emnetittelen. Lenke til kommentar
kjidel Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Det er da tusenvis av filmer basert på bøker! Ringenes Herre, Harry Potter, Gudfaren, Apocalypse Now, Forrest Gump, The Shining, Gjøkeredet, Schindlers liste, for å nevne noen … Jason Bourne-bøkene er nok verdt å sjekke ut også IMDbs oversikt over de beste "Based on novel"-filmene med minimum 1000 votes: http://www.imdb.com/keyword/based-on-novel...;min_votes=1000 Filmer som har vunnet Oscar for beste manus basert på et tidligere utgitt verk (som oftest en bok): http://en.wikipedia.org/wiki/Academy_Award...d_Screenplay%29 Endret 27. november 2009 av kjidel Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Sci-fi milepælen Blade Runner er basert på Do Androids Dream Of Electric Sheep?. Veldig fin tittel, nesten så jeg vurderer å kjøpe den. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Les The Road av Cormac McCarthy, og se filmen når den kommer. Det gjelder dere alle Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Støtter The Road, fantastisk bok. Les også Into The Wild av Jon Krakauer. En veldig interessant bok. Endret 4. desember 2009 av Levaiathan Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hva med Da Vinci Koden og Engler og Demoner? Kanskje jeg missforsto emnet helt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Oppdaget i dag at knallboken "Veronika decides to die" er blitt filmatisert. Aner ikke noe om resultatet, men boka er jo dritbra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå