Gå til innhold

Bruke logitech z5400 komponenter i "skikkelig" surround anlegg

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har per dags dato et slikt, med 2 ekstra front høytalere fra dette anlegget, i stua mi. I den grad det har noe å si, så er vel stua på 20-25kvm inkl kjøkken (skilt med en halv vegg). Jeg er forsovet fornøyd med anlegget, men prøver å overtale min far til å donere noen technics høytalere som har ligget på loftet hans i 3 år nå.(ligner litt på disse)

Sånn jeg ser det, så kan center og fronthøytalerene brukes (bak høytalerene er "trådløse", dvs bare størmkabel) Jeg tenker da å bruke fronthøytalerene til bakhøytalere (dvs 2 per kanal for å prøve å veie litt opp). Centeren trenger kanskje også litt forsterkning (har 2 til av samme typen som står på fronten liggende, slike ).

Akkuratt den deler er jo ikke noe teknisk vanskelig å få til, selv om lyden ikke nødvendigvis blir noe bra. Det jeg lurer på er om det går an å få brukt suben (selvsagt med noen modifiseringer)

Nevner at dette er en provosorisk løsning til jeg klarer å spare opp penger til bedre komponenter! Men hvis det vil være totalt talentløst og lyden vil være helt f**ka, er det lov å gi uttrykk for det.. :p

På forhånd takk!

//bIsk0p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...