bIsk0p Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hei! Jeg har per dags dato et slikt, med 2 ekstra front høytalere fra dette anlegget, i stua mi. I den grad det har noe å si, så er vel stua på 20-25kvm inkl kjøkken (skilt med en halv vegg). Jeg er forsovet fornøyd med anlegget, men prøver å overtale min far til å donere noen technics høytalere som har ligget på loftet hans i 3 år nå.(ligner litt på disse) Sånn jeg ser det, så kan center og fronthøytalerene brukes (bak høytalerene er "trådløse", dvs bare størmkabel) Jeg tenker da å bruke fronthøytalerene til bakhøytalere (dvs 2 per kanal for å prøve å veie litt opp). Centeren trenger kanskje også litt forsterkning (har 2 til av samme typen som står på fronten liggende, slike ). Akkuratt den deler er jo ikke noe teknisk vanskelig å få til, selv om lyden ikke nødvendigvis blir noe bra. Det jeg lurer på er om det går an å få brukt suben (selvsagt med noen modifiseringer) Nevner at dette er en provosorisk løsning til jeg klarer å spare opp penger til bedre komponenter! Men hvis det vil være totalt talentløst og lyden vil være helt f**ka, er det lov å gi uttrykk for det.. På forhånd takk! //bIsk0p Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Mest sannsynlig ryker forsterkeren i annlegget da motstanden vil bli helt på tulltur ved å bruke andre, og spesielt flere høyttalere enn forsterkeren er beregnet på. Jeg hadde stått over og heller spart til noe skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå