Howard Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Sennheiser MM 450 Travel er både trådløst, aktivt støydempende og sammenleggbart, men ikke for dem med de minste lommebøkene. Les mer Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Er det noen som vet om hvor mange enheter den kan kobles til samtidig? Ville vært ypperlig hvis den kunne koblet både mot telefonen og PC'en samtidig slik at jeg kunne svart på mobilsamtaler, og IP-telefonsamtaler fra PC'en. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Er det noen som vet om hvor mange enheter den kan kobles til samtidig? Ville vært ypperlig hvis den kunne koblet både mot telefonen og PC'en samtidig slik at jeg kunne svart på mobilsamtaler, og IP-telefonsamtaler fra PC'en. Dessuten kan den nok bare kobles opp mot en enhet av gangen, hvis ikke vil det nok gå utover lydkvaliteten ser jeg for meg. edit: Må lese litt nøyere neste gang Endret 27. november 2009 av mobifil Lenke til kommentar
tnese Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hvem har sagt at den i det hele tatt har mikrofon??Dessuten kan den nok bare kobles opp mot en enhet av gangen, hvis ikke vil det nok gå utover lydkvaliteten ser jeg for meg. Angående mikrofon, så anbefaler jeg deg å lese artikkelen litt nøyere=) Tord Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hmm, jeg er litt småskeptisk, for det første, hvor bra er bluetooth for lyd egentlig? Båndbredden er ganske lav, hvordan løser de dette? og 90% støyreduksjon er 10 dB, er ikke akkurat enormt mye. AtW Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hmm, jeg er litt småskeptisk, for det første, hvor bra er bluetooth for lyd egentlig? Båndbredden er ganske lav, hvordan løser de dette? og 90% støyreduksjon er 10 dB, er ikke akkurat enormt mye. AtW For å si det slik har jeg prøvd en god del bluetooth headset, men har ennå til gode å oppleve ett GODT bluetooth headset. Mulig Sennheiser med sin kompetanse kan snu trenden, men jeg er nok redd bluetooth teknologien er selve flaskehalsen. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Såvidt jeg klarer å se skal det gå ann å bruke det både med kabel og trådløst, så da kan man bruke det med kabel når man vil ha best mulig lydkvalitet. Og med bluetooth når det er mest praktisk. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Lurer også på det med å koble til ulike ting - er det enkelt å koble til en vanlig PC for å se på film etc? Og må man drive å paire/unpaire og styre, eller fungerer det sømløst? (Svar gjerne hvis du har erfaring med andre BT headset ) Lenke til kommentar
nikjolaos Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 har brukt A2DP headset i snart 3 år og må si det er genialt. du kan fint være koblet til pcen og tlf samtidig, f.eks hører på musikk/spiller fra pcen, så nå tlf ringer så dempes det og ringelyd starter. helt supert. btw: bruker selv jabra BT620s som fikk karakter 6 av amobil elns for ca 2 år siden. og det fungerer strålende enda cecelon det er ekstremt lett og bruke Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Så man er faktisk koblet til flere lydkilder samtidig? Det høres jo genialt ut! Lenke til kommentar
nikjolaos Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 det ER genialt ^^ etter bruk av trådløst er det umuligt å gå tilbake til kabler Lenke til kommentar
Humber Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 fy faen...sennheiser skal jeg aldri mer ha meg... husker jeg kjøpte et HD205 sett...søg faen meg så kølle vettu at jeg leverte det tilbake til et passende sted, horehuset Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Fascinerende hvordan netbutikkene i følge prisguiden får hodetelefonene om 1-2 dager - hver dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg