olais Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Noe av det verste jeg vet er å gå i klesbutikker for å kjøpe bukse. Prøverommene er jo så trange. I tillegg er det nesten ikke noe å skjule seg bak,...enten en liten klappdør eller forheng som såvidt bare skjuler trusa. Så føler man at man står der og stripper da,...til alles beskuelse. Hvorfor har ingen klesbutikk ennå ikke fattet dette? Skikkelig prøverom = masse nye kunder Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 de er lagd for bitte små fjortiser ... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har du noe å skjule da Eller for å si det på en annen måte: har du noe som eg ikke har sett før For å spare på plassen kan eg tenke meg er en av årsaken til små prøve rom. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg fikk et prøverom som var uten dør, det var bare en plank og no messingrør, så fort har jeg aldri skifta før, det sies jeg er sjenert. (Ø. Sunde) Lenke til kommentar
Beanie Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 prøverom burde vært større, men så lenge overtrekket dekker meg, så holder det en stund.. :wink: Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 hmm har aldri støtt på problemet før er da heller ikke den ivrigeste shopper for å si det sånn Lenke til kommentar
SoW Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 hva har man digital-kamera/bildemobil til? 8) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 hva har man digital-kamera/bildemobil til? 8) Hehe, små prøve rom er til for oss andre's beskueøse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå