Lifeform Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hei, Etter at jeg koblet på Mac-keyboardet mitt til Notebooken min her, Asus Eee 1005HA med Windows XP, så har det skjedd noe rart. F.eks. om jeg trykker på tastene: U-I-O, J-K-L og M-,-; så får jeg bare opp tegnene for de underliggende BLÅ tastene her. Dette er spesialtaster som man normalt kan aktivere ved å holde ned Fn-tasten, men nå er de aktivert hele tiden (og det har ikke noe å si om man trykker ned Fn i tillegg). Har prøvd fjerne tastaturet under Systemegenskaper, finner ikke noe driver fil på www.asus.com, samt har prøvd reaktivere alle Asus spesialprogrammene via msconfig /all, uten hell. Noen som har noe ekspertråd/tips å komme med her ?? Life Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 har du skrudd av Num-lock? Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Du.... Du fikset ALT for meg her! hehe tusen takk... Tenkte bare det var en feil med tastaturet/driverene, men er seff num lock som har overstyrt det hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå