dysl1800 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg lurer på å kjøpe en PS3 slim til jul, men jeg finner lite informasjon om spillene finnes på norsk eller ikke. Er det noen som vet om PS3 spill på norsk, eller med norsk tale? (Det eneste jeg har funnet er little big planet.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 de enesete spillene jeg vet om som har Norsk tale er Resistance 2 og Little Big Planet. tror ikke det er fler enn de. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Du har også ratchet and clank spillene. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Heavenly Sword har norsk tale, Buzz spillene har norsk tale og tekst, Uncharted DF og Uncharted 2 Among Thiefs har norsk teksting. Endret 27. november 2009 av praystation Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Og hvem vil ha norsk tale anyways. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Og hvem vil ha norsk tale anyways. Starteren av denne tråden? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Assassins Creed 2 har norsk tekst. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Og hvem vil ha norsk tale anyways. Barn som ikke forstår engelsk, for eksempel. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 de fleste har lært seg engelsk da,jeg lærte meg engelsk i 5 klasse ellerno, og ha spill på norsk er jo som og se på Ice age på norsk. Hører bare ikke på grep. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det hele er en smakssans, personlig så har jeg ikke noe imot norsk tale så lenge man har muligheten til å selv velge språket man vil høre spillet på. Spillte igjennom Resistance 2 og joda, det var en helt grei opplevelse både på norsk og engelsk. Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 de fleste har lært seg engelsk da,jeg lærte meg engelsk i 5 klasse ellerno, og ha spill på norsk er jo som og se på Ice age på norsk. Hører bare ikke på grep. Morsomt, ettersom Istid er den eneste engelske filmen jeg vet om som er bedre på norsk enn på engelsk. Hvis du går innom en spillbutikk, er det mulig de ansatte der har en liten oversikt over spill på norsk Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 de fleste har lært seg engelsk da,jeg lærte meg engelsk i 5 klasse ellerno, og ha spill på norsk er jo som og se på Ice age på norsk. Hører bare ikke på grep. Det argumentet henger jo ikke på greip. Folk er forskjellige, og barn fra f.eks. 10-11-årsalderen og ned vil som oftest ikke være i stand til å få fullt utbytte av engelsk tale. Mange kan nok forstå en del, men langt i fra alt. Det er forskjell på å ha lært seg litt engelsk på 5.klasse-nivå og å faktisk forstå alt som blir sagt i Ratchet & Clank eller LittleBigPlanet. [OT]Og Istid-kommentaren var forøvrig også bare dum, jeg er enig med Ozwald, dette er en av få animasjonsfilmer som er best på norsk. [/OT] Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Socom: Confrontation har også muligheten for norsk! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Trivial Pursuit fra Hasbro/EA har norsk tale og spørsmåla er også på norsk. Jeg irriterer meg grønn over att de er med norsk men forstår att mindre som ikke er så dyktige i engelsk vill ha spilla på norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå