SaitekQ Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Hva faen er det som skjer medisink sett? Fant det best og poste her, men visst noen mener virkelig sterkt at dette burde bli postet et annet sted kan de PM meg. Endret 27. november 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Denne videoen har vel flydd rundt i noen år nå. Er ikke det nærmeste noen har kommet en forklaring at han svelger tungen i det han blir sparket i hodet og kommer i sjokk? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Det jeg "tror" er at han knakk nakken eller noe, slik at det er nervene hans som gjør dette. Sånn som skjer når man kapper av hodet til en høns, den bare springen rundt hodeløs en stund. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Slemt å le, men det der var som å se Drogba på crack. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Slemt å le, men det der var som å se Drogba på crack. Ikke veldig ulikt episoden mot Evans da, haha. Fisk på land der og. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Tenk hva de stakkars med/motspillerne tenker? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg tror jeg hadde ledd meg i hjel før jeg innså alvoret. I dette tilfellet altså, i Drogba sine hadde jeg bare knist og tatt en sutt på vannflaska. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hei. Hadde nettopp vært i et foredrag om dette, to muligheter: Lang QT-tid syndrom (les wiki) eller WPW syndrom (Wolff-parkinson-white-syndrom). QT-syndromen er det mest vanligste. I norge er det ca. 1:20 000. (tror jeg det som var sagt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå