Gå til innhold

Tips til billig funksjonell MP3-spiller

Anbefalte innlegg

Trenger sårt en MP3-spiller på jobben da det blir litt stille å gå med hørselvern hele dagen.

Pris: Billigst mulig utifra de kravene jeg har, men post gjerne flere alternativer om de er verdt pengene

Lydkvalitet: Bruker Koss Porta Pro, vet de ikke er best men funker til mitt bruk da de passer perfekt i hørselvernet om jeg tar av de av festet.

Kapasitet: 2-8 gb

Batteritid: Minimum 8 timer. Skal brukes hele dagen, og etter å ha sett mp3-spillere som reklamerer med "4 timers b atteritid" må jeg le litt. Batteritiden er vel viktigst for meg.

Skjermstørrelse: Veldig lite viktig. Helst ikke noe 'touch'-skjerm. Skal ligge i lomma.

Lydformater: MP3

Video: Nei, gjør ingenting om den har det, men helst ikke da det vanligvis drar prisen opp

Tilkoblingstype/software: USB til Windows-pc, helt standard.

Brukervennlighet: Knapper som man kan trykke på mens den ligger i lomma er et stort+.

Annet: Shuffle, repeat, equalizer-innstillinger hjelper på.

Batteritid og brukervennlighet først.

Håper noen tar seg tid til å hjelpe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Definitivt Sansa Clip+. Den er ikke mye dyrere enn den..dingsen...på lefdal men er så utrolig mye bedre på alle punkter. 15 timer batteritid, 2,4,8GB+ microSDHC kort for å legge til opptil 16GB ekstra, veldig brukervennlig og fin. Pass på at du ser på clip+, ikke gamle clip.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...