Comma Chameleon Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Trenger sårt en MP3-spiller på jobben da det blir litt stille å gå med hørselvern hele dagen. Pris: Billigst mulig utifra de kravene jeg har, men post gjerne flere alternativer om de er verdt pengene Lydkvalitet: Bruker Koss Porta Pro, vet de ikke er best men funker til mitt bruk da de passer perfekt i hørselvernet om jeg tar av de av festet. Kapasitet: 2-8 gb Batteritid: Minimum 8 timer. Skal brukes hele dagen, og etter å ha sett mp3-spillere som reklamerer med "4 timers b atteritid" må jeg le litt. Batteritiden er vel viktigst for meg. Skjermstørrelse: Veldig lite viktig. Helst ikke noe 'touch'-skjerm. Skal ligge i lomma. Lydformater: MP3 Video: Nei, gjør ingenting om den har det, men helst ikke da det vanligvis drar prisen opp Tilkoblingstype/software: USB til Windows-pc, helt standard. Brukervennlighet: Knapper som man kan trykke på mens den ligger i lomma er et stort+. Annet: Shuffle, repeat, equalizer-innstillinger hjelper på. Batteritid og brukervennlighet først. Håper noen tar seg tid til å hjelpe Lenke til kommentar
Erla2k Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 jeg har akkurat samme problemet som deg. men jeg har kjøpt meg hørselvern med radio og jack inngang på siden. så denne i dag i lefdals katalog. http://www.lefdal.com/product/lyd-bilde/mp...dig-mp3-spiller er jo bare å kjøpe. hvis den ikke er noe er det jo nesten en o.k pris for en minnepinne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Definitivt Sansa Clip+. Den er ikke mye dyrere enn den..dingsen...på lefdal men er så utrolig mye bedre på alle punkter. 15 timer batteritid, 2,4,8GB+ microSDHC kort for å legge til opptil 16GB ekstra, veldig brukervennlig og fin. Pass på at du ser på clip+, ikke gamle clip. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Ser ut til at jeg går for Sansa Clip+. Virket som midt i blinken. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå