simenl0707 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Skal straks hjem på juleferie, og har store planer om å få spilt igjennom en del spill jeg har liggende, på xboxen som står hjemme. Greia er at jeg er interesser i å gjøre dette på min egen gamertag, altså for achievements samt spille litt over Xbox live. Er det da jeg skal bruke "recover gamertag"? (har overhodet ikke satt meg inn i hvordan dette fungerer, så fint hvis noen kan oppklare) Eller er det bare å ta med harddisken hjem? håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Lettest å ta med harddisken. Kan også bruke recover gamertag, men er usikker på om savefiles blir med da. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Spillsaves blir ikke med om du bare gjør recovery av tag. Det som følger med er achievements samt profilen. For å spille fra saves må du også ha HDD'n. Men det funker fint å gjøre. Endret 27. november 2009 av bshagen Lenke til kommentar
simenl0707 Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Takk for svar Så hvis jeg bare tar med harddisken hjem, så får jeg med både xbox live profil, samt alle savegames? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Takk for svar Så hvis jeg bare tar med harddisken hjem, så får jeg med både xbox live profil, samt alle savegames? En annen ting er at spill som du har lagret på hdd ikke lar seg spille fra hdd, dvs plata kommer til å snurre på en annen konsoll. Endret 27. november 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Nei, må ikke recover om du tar med harddisk? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Nei, må ikke recover om du tar med harddisk? nei, det stemmer. husker det nå. Jeg har flyttet hdd mellom kontor og stue her noen ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå