Neo_mandal Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 hei! har en liten spesiell sak her.. Nå jeg laster ned via utorrent, så er upload f.eks. 400kB/s ved download på 1000kB/s. hvis jeg struper download til 200kB/sm så vil upload også strupes til rundt 100kB/s. Noen som aner hva som gjør dette?? Sitter bak en altibox og kabel rett i nettverkskort og kabel fra nettverkskirt nr.2 til router i bridge modus. Tusen takk for svar og evt. løsninger.. Har ikke funnet noe fornuftig ved googling.. Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Ingen som vet? finner seriøst ikke ut av det.. meget plagsomt Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Kan bare si at problemet ligger ikke i Utorrent, da programmet ikke ligger slike begrensninger av seg selv (ved mindre du bruker guiden for å sette begrensningene, i hviket tilfelle du velger opp/ned begrensningene samtidig). Gitt at du ikke gjør det så vet jeg ikke helt hvor problemet vil ligge hen. Kanskje første steg er å se om samme skjer på en annen maskin på samme linje (eller samme maskin på en annen linje). Da vet du ihvertfall om problemet ligger i linjen/modemet eller på PCen... -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå