greenman Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Heisann. Min kjære mor skal ha seg ny mobil. Eneste kravet hun har er at den skal ha touch. Ikke feks 5800 touch der du føler at du trygger på skjermen, men mer som feks hero, iphone osv. (altså glass skjerm) Da lurer jeg på hvilken mobil som er billigst. Takk Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Den første telefonen som slår meg som er billig og har kapasativ skjerm er HTC Magic. Lenke til kommentar
nettole Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hva med Samsung Corby? Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hva med Samsung Corby? Den har vel resistiv skjerm som alle andre telefoner i den klassen? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Hva med Samsung Corby? Den har vel resistiv skjerm som alle andre telefoner i den klassen? er resistiv skjerm det som er på feks 5800 osv? Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hva med Samsung Corby? Den har vel resistiv skjerm som alle andre telefoner i den klassen? er resistiv skjerm det som er på feks 5800 osv? Jepp. Mens iPhone, Hero ++++ har kapasativ. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Hva med Samsung Corby? Den har vel resistiv skjerm som alle andre telefoner i den klassen? er resistiv skjerm det som er på feks 5800 osv? Jepp. Mens iPhone, Hero ++++ har kapasativ. aha, da lærte jeg noen nye norske ord i dag også =) Lenke til kommentar
nettole Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Den har vel resistiv skjerm som alle andre telefoner i den klassen? Nei, den er kapasitiv. Lenke til kommentar
iskya Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Hva med Samsung Corby? Den har vel resistiv skjerm som alle andre telefoner i den klassen? Samsung Corby har kapasitiv skjerm (altså glasskjerm) Har prøvd den; utrolig god i bruk! Endret 27. november 2009 av muchacha Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Corby har nok resistiv skjerm min gode mann, ellers har du ikke kunnet tatt en blyant, trykt og fått respons på skjermen! Lenke til kommentar
iskya Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Corby har nok resistiv skjerm min gode mann, ellers har du ikke kunnet tatt en blyant, trykt og fått respons på skjermen! Vet ikke om det er meg du snakker til men jeg er ingen mann. Uansett, den er kapasitiv, det kan du lese overalt, inkludert hos phone arena og GSMarena http://www.phonearena.com/htmls/Samsung-Co...iew-r_2269.html http://www.gsmarena.com/samsung_s3650_corby-2908.php Jeg har dessuten prøvd den og jeg merker veldig godt at den er kapasitiv. "Det største kjøpsargumentet for Corby er skjermen. Den er på 2,8 tommer og er en kapasitiv berøringsskjerm. Den er responsiv og oppløsningen er såpass høy at skarpheten står til "godkjent". Skjermen kan forøvrig vise 256 000 farger." http://www.mobilfakta.no/test/test-samsung-corby.html Do you need more links eller er du overbevist? Du kan jo gå og ta på den selv om du må ha hands-on-proof. Jeg har tatt på den jeg, veldig kapasitiv Lenke til kommentar
nettole Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Corby har nok resistiv skjerm min gode mann, ellers har du ikke kunnet tatt en blyant, trykt og fått respons på skjermen! Sitter med en Corby rett foran meg nå - og uansett hvor mye jeg trykker med en blyant (eller jeg bruker kulepenn da men...) så skjer det ikke stort. Tror vi konkluderer med at den er kapasitiv. (Står kapasitiv her også Samsung Corby) Morsom telefon forresten. Lenke til kommentar
bmw318 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 vurderer å kjøpe en slik telefon til ene av jenteungene til jul, var og sjekket litt på modellen i en butikk, men syntes den kanskje virket litt mye plastikklignende ?? men gikk greit å trykke i menyene osv. Lenke til kommentar
Hypusa Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Aff hvorfor har samsung gitt corby berøringsskjerm og ikke jet? Jet har jo trykkskjerm.. *grem* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå